files en keys ??????

D

donjuan

wanneer moet je files gebruiken en wanneer keys. wat is het verschil en hoe gebruik je de keys?

bvd.

 
Nou, volgens mij zijn er 2 mogelijkheden:

Je neemt je KEYS van je auto. Je draait je deur open. Je kruipt in je auto, vervolgens zorg je dat je versnellingsbak VRIJSCHAKELT. Neem dan weer je KEYS. Start hiermee je auto en vroem, zo richting de MEDIAHIGHWAY. Je zult dan zien dat de STREAM niet volledig loopt zoals je wilt, maw. je staat in de FILE.

Een oplossing hiervoor zou zijn dat je ipv je auto een bezem pakt en hiermee naar je werk vliegt. Zeg nu zelf, heb jij ooit al een HEX-FILE gezien?

Onze minister van verkeer heeft daar andere oplossingen voor bedacht. Zo is er een mogelijkheid om via tolpoortjes te betalen voor tolwegen met de zogenaamde SMARTCARDS. Dit heeft als nadeel dat je weer in de FILE staat voor de tolpoortjes. Om dit te voorkomen wordt er ook al nagedacht over het fotograferen van je nummerplaat als je de tolpoortjes passeert. Ook wel PAY-PER VIEW genaamd. De exploitatie van die tolwegen zou dan particulier initiatief kunnen zijn. vb. CANAL+, SKY of NDS

2e moglijkheid:

een key is een code bestaand uit een aantal bytes die de decoder nodig heeft om het signaal te decoderen welk via de schotel de ontvanger binnenkomt. Deze keys worden veelal in files gezet om met de juiste programma's de sinalen te kunnen decoderen.

nitwit

 
Elk pakket heeft keys nodig om gedecodeerd te kunnen worden. Meestal worden er keys voor meerdere pakketten in 1 file gezet, welke vervolgens op een kaart geprogd kan worden.

 
Ja klopt, maar het allerbeste idee is om eens eerst de regels hier te lezen alvorens iets te posten als nieuwe gebruiker(s).

Het is immers ook niet toegestaan te linken naar sites die illegale files online hebben staan en keys en freetv heeft die dingen.

Nu snap ik wel dat er een hoop nieuwelingen bij zijn gekomen omdat elders wat boards dicht zijn of geweest zijn, maar wij hebben hier regels die afwijken van "standaard" regels dus daar mag best eens naar gekeken worden.

 
Daar heb je een mooi linkie van gemaakt Black Tiger. Ik heb hem gelijk in m'n favorieten gezet, ik had hem nog niet :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan