zwart

R

Ratje

heb ik dat of is dit normaal als ik op de p kanalen kijk dan valt ie om de 10 min aan en uit..geld voor al de kanalen van deze provider..

 
Hier kunnen we weinig mee, geef eens wat meer info, welke ontvanger gebruik je, welk soort kaart (ds9, GW, Fun, mosc). Als je ontvanger gepatched is met welke software?

Kijk je 5in1 of alleen seca of hoe?

Zo is er weinig over te zeggen, bij mij vallen de Palco's niet steeds weg maar de oorzaak hoeft niet bij de files te liggen, alhoewel dat meestal wel de oorzaak is bij dit soort strange problemen.

 
bedoel de p-cine kanalen op via digital komt om de 10 min ofzo het rode balk ff in beeld ..

humax ph200e

5-1 fun satkoos

 
Hij heeft nieuwe files uitgebracht waarvan de zipdatum op 31-3 staat, staat meen ik ook bij vermeld "inclusief sexview".

Dat zijn de goede, die moet je hebben, die werken bij mij op de 9600 perfect.

Ik dacht gezien je eerste bericht namelijk dat je het over de Palco's had.

De P-cine van Via Digital heb ik niet getest, maar als je de oudere files nog hebt, dan zou je allicht de nieuwere eens kunnen proberen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi

@Ratje dat met die rode balk krijg je niet dadelijk eruit maar je kan het snel herstellen ff naar beneden of naar boven gaan met je kanaal, meestal heeft ie het in het begin van en film nadien heb ik geen problemen meer. en ik gebruik ook de 5 - 1 boris files

Saludos Esp

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan