Magic CI module...........

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Ik ben enige tijd bezig geweest met het proggen van de Magic Module (MM) en tot nu toe met het resultaat dat in Irdeto, Irdeto2 en Seca er mee kan ontvangen.

Het enige wat ik nu steeds tegenkom is dat het lijkt dat het singaal vanaf de schotel te wenig is omdat ik telkens blokken krijg. Maar dit ligt denk ik aan de MM-ci.

Misschien dat er meer zijn die hier mee bezig zijn en die daar een oplossing voor hebben. ?

Gebruik hier een Hummie en een funkaart 3in1

 
op het askat board heb ik in samenhang met de hummie dit ook gelezen ,ik denk dat het een vorm van incompatabiliteit is want in mijn topfield heb ik hier geen last van en doet ook de via het perfect.

grtz

 
Ja ok Gein... dan maar wachten op een betere cam file denk ik.

Trouwens welke file gebruik jij de 08 ??

 
heb zelf de 07 er nog in zitten ,ben nl beetje lui momenteel.

grtz

 
Ook ik heb regelmatig last van blokken in beeld. Eerst dacht ik dat het alleen bij kanalen met een lage bitrate (discovery NL) gebeurde, maar het gebeurt ook bij andere kanalen die wel enige vorm van kwaliteit (hogere bitrate) proberen te leveren.

het gebruikte kaartje maakt niet teveel uit, of je er nu een mosc Irdeto, Seca, gold of Fun insteekt, het probleem blijft zich zo nu en dan voordoen.

Het zal inderdaad een vorm van incompabiliteit met het protocol van de ontvanger zijn, mede omdat je van de topfield gebruikers hoort dat alles "fluitend" werkt, en ik met mijn Star toch last houd van blokvorming.

De HBO kanalen op Hotbird spannen trouwens de kroon, zo nu en dan bevriest het hele beeld, komt vervolgens terug, maar dan is het geluid niet echt meer synchroon met het beeld, er zit ongeveer 1/2 seconde tussen. Errug irri als je na een eerdere hdd reset van je 7000 probeert Band of Brothers alsnog op je hdd te zetten !

Peter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan