nieuwe software echostar 3000ipva

I

ilya

Zojuist beschikbaar de nieuwe sofware van de star op hun site.

(24 april 2002).Met name de versie 800 voor de 3000 ipva voor viaccess 2.

Succces

ILYA

 
Ik vraag me af wanneer je eigenlijk een zgn factory reset moet doen.Kortom welke sinalen?symptomen etc krijg je van de STAR om dit te doen.

ILYA

 
Een factory reset moest 1x toen de database geheel anders was geworden dit was als ik mij niet vergis bij versie 300.

Nu is het iets waar je wel of niet voor kunt kiezen, als je het niet doet krijg je niet de uptodate transponder lijst in je ontvanger als je het wel doet moet je de hele installatie opnieuw doen dus dat is een keus die je zelf moet maken. In tegenstelling tot wat sommige denken is het dus niet zinvol om eerst de kanalen uit te lezen en dan een reset te doen en daarna de kanalen terug te zetten. Als je dit namelijk doet heb je ook je oude transponder lijst weer terug en had je dus net zo goed geen factory reset kunnen doen.

 
Dus als ik je goed begrijp is het en kwestie van kiezne.Tot nu toe doe ik het volgende:

Ik heb b.v begin april de nieuwe channels etc via setedit geprogd en in de Star gezet met de juiste sat.pos.

Nu na een maand de versie 800 over de 700 gezet .

Eerlijk gezegd merk ik niets van de nieuwe update.

Ik neem dus aan dat ik dan geen factory reset behoeft te doen.

De sat. die ik voorheen had , heb ik nu nog.

Helaas, heb ik via2 nog niet kunnen testen.

Thankx

ILYA

 
In jouw geval zou ik aanraden de reset een keer te doen als je de kanalen opnieuw in te lezen. Echt nodig is het nu niet en als je dan de kanalen opnieuw inleest is ook gelijk je transponder lijst up to date.

 
Ik wordt net wakker en zie dat deze thread in seca ontvangers staat, daar hoort hij natuurlijk niet. Even verplaatst.

 
Ik merk nu opeens dat ik geen spaanse canal + ontvang, wel Taq 0, het previeuw programma.Zou het dus kunnen betekenen dat de spaanse channels, niet de de transponder, zijn " verlopen".

ILYA

 
De spaanse c+ is volgens mij over naar seca2 dus dat staat er los van.

 
Ik heb gisteravond laat op het duitse board gelezen dat inderdaad c+ spain naar seca 2 is overgegaan.

ILYA

 
@Active: "Ik wordt net wakker...." En dat werd gepost om 18.48 uur.

Je begint op mij te lijken met dat soort tijdstippen.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Tja, ik ben ook niet altijd even helder (lees: ik heb af en toe eens een helder moment) :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan