Het duurt een paar dagen ...

D

drlivingstoned

Het duurt een paar dagen, maar dan heb je ook wel wat !!

Mijn hummie had de laatste tijd nogal wat probleempjes met de voeding. Tijdens het opstarten was 'tie hartstikke dood, er bleef slechts een segmentje vaag knipperen. Ook de rotor, gestuurt vanuit de hum, bleef regelmatig hangen, kennelijk door problemen met de voedingsspanning.

Heb de hum toen maar naar de dealer terug gebracht, die de boel zou doorsturen naar de importeur. Helaas was de HUM reeds ver buiten de garantie dus ik verwachtte een stevige rekening voor het vervangen van een voeding.

Uiteindelijk heb ik twee maanden (!) moeten wachten. De Purmerendse dealer (die met twee w's in de naam) bood me nog een leenontvanger aan (klasse!) maar uiteindelijk was hij er dan weer ...

En tot mijn grote verassing ...

frontje vervangen (ongevraagd).

klepje vervangen (ongevraagd)

en uiteraard geen problemen met de voeding meer

en als klapper van de week ... de rekening ... 0 eurootjes !

Jammer van de lange wachttijd (twee maanden afhankelijk zijn van het zeer beperkte Purmerendse kabelaanbod van UPC is HELL !!) maar verder mijn oprechte waardering voor deze gratis service

Dat wou ik ff kwijt !

 
Zat de PH patch op de Hummie ?

En zo ja, hebben ze die er af gehaald ?

In ieder geval, prima service !

CU

Red

 
Nee de firmware was ineens weer heel erg officiel geworden. (Doen ze altijd volgens mij en ik vind dat eigenlijk wel een goede zaak ook. Je krijgt dan de hum goed werkend terug en wat je er daarnaa mee uitspookt is je eigen zaak). Maar ach ..het is een kwestie van click hier, click daar, en de patch zit er weer in nietwaar !!

Gelukkig waren de kanaal instellingen en satelliet posities niet veranderd !!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan