Jump to content
sjonnie5

Disecq problemen+nexus

Recommended Posts

sjonnie5

Wie kan me verder helpen?

Ik heb een haupage nexus kaart in m'n systeem, maar ik kan met het originele programma alleen de astra ontvangen en met multidec helemaal niets.

Ik heb de kaart doorgelust vanaf m'n humax en daarachter zit een disecq switch met a=astra b=hotbird en c=sirius.

Volgens mij heb ik de disecq ingesteld staan op 2.0.

Maar dit kan ik niet instellen in de programma's waardoor ik dus mooi geen beeld heb. :( :confused: :(

Greetings  Sjonnie5

Guest activ

Met multidec moet het volgens mij wel mogelijk zijn om de boel via diseqc 2.0 werkend te krijgen.

Ga naar LNB/kabel einstellungen, dan vink je de eerste drie lnb's aan.

De toneburst moet staan op keiner en de positions/options achtereenvolgens: a/a, b/a, a/b.

Dan einstellen prufen en soms werkt het dan nog niet direct en moet je even uit het programma en weer erin.

sjonnie5

@activ

Bedankt, ik ben al weer een stukje wijzer geworden.

Ik heb gedurig nog wel dat ik het schotel tekentje tegen kom met een groot kruis erin, maar ik dokter nog wel ff verder.

Greetings  Sjonnie5

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.