mastera3 - multipro

S

skilder

ik heb een erg vreemd probleem, als ik goldfiles programeer met de mastera 3 in combinatie met chipcat 2.3 werken de goldkaarten wel op een orginele maagdelijke seca doos en als ik ze programeer met de multipro valt het beeld binnen en halve ninuut weer weg..... kent iemand dit probleem.... met funkaarten werkt de multipro perfect en supersnel maar met goldkaarten niet vreemd.....

 
Erased multypro de kaart wel automatisch ? Doe dat anders eens een keer zelf voor je begint met proggen.

 
Laatst bewerkt:
nee ik laat hem nix erassen maar dat doet de mastera ook niet hij overschrijft gewoon de bestaande file..... ik zal het eens proberen of ie dan wel werkt..... thnx

 
ik heb een erg vreemd probleem' date=' als ik goldfiles programeer met de mastera 3 in combinatie met chipcat 2.3 werken de goldkaarten wel op een orginele maagdelijke seca doos en als ik ze programeer met de multipro valt het beeld binnen en halve ninuut weer weg..... kent iemand dit probleem.... met funkaarten werkt de multipro perfect en supersnel maar met goldkaarten niet vreemd.....[/quote']
hallo ik heb de mastera4 maar ik had ook sins gisterren ook zon gekke foutmelding.

en toen heb ik voor alle zekerhijd mijn broers masera2 gehaald en die gaf ook op alle kaarten foud aan toen

heb ik maar uit elkaar gehaald en toen deet die het wel dus mijn vermoede lig aan de konector van de nul modum kabel

groet joop40
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan