Monoblock twin LNB

M

Melt_Down

Beste,

Ik heb een vraagje over een Monoblock twin LNB. Ik wil hem gebruiken om tegelijk astra en hotbird ontvangen op een schotel aan 2 ontvangers. Dat moet kunnen volgens de beschrijving maar nu vraag ik me af of je dan op de eene ontvanger astra kan kijken en op de andere hotbird tegelijker tijd zonder dat ze elkaar in de weg zitten (Ik neem aan van wel maar toch maar ff checken :laugh:

Groeten en alvast bedankt

Melt_Down

 
Ik was van plan om daar een visiosat 90cm voor de kopen, maar vrag me nu af of het dan niet beter is om een visiosat bisatellite te doen.

P.S. Als iemand een goede / goedkope winkel weet voor deze spullen zou ik het ook graag willen weten (of als je er zelf vanaf wil :)

Gr,

Melt_Down

 
Met Monoblok twin lnb heb ik geen ervaring, er stond ooit wel een stukje in de veronica satellite, maar die heb ik niet meer.

Je kan bijna op elke schotel meerdere satellieten bekijken. Hiervoor heb je echt geen viosat bisatellite nodig. Zie voor meer info op http://www.satelitska-tv.com/MONT_ENG/mont_dva.htm

Ik ben nu zelf aan het testen met 5 lnb's op een 80 cm-gaatjes schotel, en dat werkt ook goed. Echter zo'n bisatellite van visiosat is wel makkelijk af te stellen en heeft standaard 2 lnb houders, je hoeft dus zelf niet te knutselen.

Als je op 2 ontvangers, de een hotbird wilt zien en de ander astra, kan dit, mits je 2 lnb's gebruikt, of het monoblock 2 aparte uitgangen daarvoor heeft. (dus de een astra en de ander hotbird) (moet je gewoon een schotelzaak even vragen)

Matrix

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan