VTV(4) of wat zit er nu?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.823
Waarderingsscore
1.023
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
In het nieuwe of afgelopen bekende satellietblad stond vermeld dat VTV4 of VTV nu ongecodeert te zien zou zijn, ik dacht op hotbird maar weet het niet meer zeker. Het stond wat verwarrend omdat dit nieuws op een nieuwe bladzijde stond.

Ik kon echter op de aangegeven frequentie etc. niets vinden. Is deze zender op een andere frequentie of satelliet begonnen of is hij inmiddels al weer gestopt met de uitzendingen?

Iemand enig idee?

 
VTV4, de Vietnamese zender dus, is te ontvangen op Hotbird:

Freq. 12.110

SR. 27500

Fec 3/4

De zendernaam is HB Channel, dus niet VTV4. En dat maakt het natuurlijk verwarrend. Bovendien zendt dit kanaal alleen vanaf 18.00uur uit.

Ook wordt dit kanaal vaak verward met de Belgische VT4, deze is momenteel niet meer per satelliet te ontvangen (was voorheen via Telecom FTA), maar omdat dit een volledig Belgisch kanaal is geworden is het net zoals de andere commerciële kanalen alleen nog via de kabel in België te zien.

 
Ha dank je wel.

Ik wist inderdaad wel van VT4 maar ik dacht eerst dat VTV4 ook een Belgische zender zou zijn net als VTM.

Vrij logisch dat ik hem niet vinden kon als ie pas om 18.00 begint met uitzenden en er dan ook nog een andere naam op nahoudt.:)

Nja, Vietnamese tv ligt nu niet direct in mijn interesses dus dan hoef ik ook niet verder te zoeken, bedankt voor de info!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan