Welke zenders nu in Irdeto?

E

Exposure

Welke zenders van het canal digitaal pakket worden er nu precies in simulcrypt uigezonden? Heb een tijdje terug gelezen dat 16:9, the studio en x-zone naast seca ook in irdeto zouden gaan worden uitgezonden, maar krijg ze hier niet aan de praat.

bvd, Exposure.

 
Yep, die had ik ook al gezien. Maar kweet dus zeker dat ik eens gelezen heb dat c+ ook 16:9 en the studio in ird. zou gaan uitzenden...

Naja zal wel niet door gegaan zijn dan :sad:

 
Is de juiste uitdrukking.

De pluzzzboyzzz hebben aangekondigd dat die zenders inderdaad ook in irdeto zullen gaan zenden.

Mensen die goed hebben opgelet hebben gezien dat er zich wat toestanden hebben voorgedaan met de signalen die binnenkomen in de ontvanger.

Wie weet is men aan t testen in verband met de simulcrypt.

Gewoon nog ff afwachten dus.

 
Had uit persberichten begrepen, dat dit was uitgesteld tot september / oktober van dit jaar. Dit inverband met nu lopende overstapactie van Irdeto naar Seca.

 
Ok, dan wacht ik nog even rustig af. Maar het gaat naar ik aanneem alleen op de c+ zenders 16:9 the studio (x-zone?) en dus niet discovery, ngc, animal planet en eurosport?

 
Het populaire pakket met de discovery zenders erin gaat niet naar irdeto voorlopig.

 
Ik heb hem even naar frequenties en feeds gemoved aangezien dit eigenlijk niet over irdeto ontvangers gaat maar eerder zenders en hun coderingen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan