MTV nederland IN THE AIR!

F

flup

Type van uitzending : TV-DIG

Kanaalnummer : B4

Frequentie in GHz : 11.049

Polarisatie : H

Naam van het kanaal : MTV Nederland

Bereikbaar gebied : EUT0W2KW

Type van uitzending : MPG2

Symbool : 6111

Vooruit Fout Correctie : 3/4

Video PID : 512

Audio PID : 640

PCR 4DTV : 8190

Taal van uitzending : NED

Kommentaar : It has started

 
Dat is toevallig: UPC haalt Cartoon Network hier van de (analoge) kabel en zet MTV ervoor in de plaats. Cartoon komt in digitale vorm terug op de kabel.

Grtz Bullet

 
Cartoon Network krijg ik digitaal wel door, alleen is het frans of italiaan(of was het spaans) ach ja, ik versta de taal in ieder geval niet :biggrin:

 
Mis ik nu wat ? Is dit de uitzending op 16 Oost waar ik wat over ben tegengekomen of is Nl test van MTV Networks (op de Hotbird) bij jullie tot een nieuw MTV-dochtertje uitgegroeid ?

V.w.b. die Cartoon Network: ik ontvang een franse editie met Engels geluidskanaal. Prima voorziening.

 
Deze week heeft MTV NL als een feed gezeten op deze transponder. Hierdoor heeft men gedacht dat het een tijdelijke feed was voor de Nederlandse kabelkopstations omdat steeds meer kabelnetten MTV Nederland op het kabelnet plaatsen. Overigens heeft MTV Networks inderdaad wat problemen om genoeg apparatuur te leveren voor de kabelkopstations van kabelnetten waar MTV Nederland voor het eerst gaat worden doorgegeven.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan