1700 users weg, mensen hou het in de gaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Vandaag weer eens de gebruikelijke useropruiming gehouden.

Dat wil zeggen dat we gaan indexeren wie er een half jaar of langer niet ingelogt hebben. Dat bleken er zo'n 1700 te zijn geweest, dus niet vreemd opkijken als het gebruikers aantal omlaag is gegaan want we zijn 1700 gebruikers armer.

Waarom doen we dat?

Ach, we hadden nu ook al meer dan 15000 users kunnen hebben zoals boards wel eens pretenderen te hebben, maar wij houden het graag up to date en weten ook graag hoeveel gebruikers we daadwerkelijk ook hebben, want een gebruiker die nooit meer terug komt of 1x per jaar is geen gebruiker.

Op 1 been kan men niet staan daarom hebben wij besloten dat iemand 2x per jaar (lees: 1x per half jaar) moet inloggen om hier user te kunnen blijven.

Het enige wat we van jullie vragen is dus dat jullie per half jaar op zijn minst een keer inloggen en kijken, daar is dus nog niet eens een postings verplichting bij. Dat is toch niet teveel gevraagd of wel?

Mocht men gewist worden door zo'n actie kan men zich altijd weer opnieuw aanmelden, dus er is eigenijk geen gevaar.

Leek me toch aardig jullie hiervan nogmaals op de hoogte te stellen, voor het geval iemand zich gaat afvragen waarom opeens zoveel gebruikers "weg" zijn.

 
Ai ai , 1 keer per half jaar ? dat zal problematisch worden ;)

Nee groot gelijk om de zooi eens op te ruimen ,op andere boards kan ik me voorstellen dat er zoveel users zijn, ik heb daar nogal wat verschillende nicks nodig om erop te kunnen blijven;)

 
Sorry BT, die ene keer in het half jaar inloggen is voor mij ook een probleem!

(of was het nou 1 keer in het half jaar NIET inloggen??)

 
Je ziet dat verkeerd DRZ, het was inderdaad 1x op het half jaar NIET inloggen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik weet dat het moeilijk is... maar toch... Ik kom er zelf ook nauwelijks aan toe om regelmatig in te loggen. :)

 
Ik was dus pleite... maar dat had andere redenen :) Ik ben er weer !

LoL...

CYA!

HAWKEYE

 
Ahja sorry... jij stond trouwens ook in het verkeerde userlevel, daarom dat je eruit gekiept was, ik zal dat zometeen even aanpassen.:)

 
hee HAWKEYE

welkom terug jongen

groeten

Jeanluc Captain Picard

 
ben er ook nog althans hier wel ergens anders hebben ze me er wel uitgegooid lol

 
:biggrin:

Ja de besten zijn er nog allemaal, maarja, die loggen dan ook regelmatig eens in.

Maar het nieuws is er een beetje af en voordat dadelijk iedereen zich weer aanwezig gaat melden doe ik vlug het topic dicht.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan