Jump to content
Sign in to follow this  
Guest schot

Zenderlijst importeren in Pioneer Seca ontvanger

Recommended Posts

Guest schot

Weet iemand of er setting lijsten zijn om complete zenderlijsten in een Pioneer Seca ontvanger te zetter (het gaat om de DBR S110 NL).

Weet iemand toevallig ook welke kabel ik dan nodig heb (utp cat 5 zal het wel niet zijn :)) en welke stekkertjes, ik krijg namelijk gewoon een RSI hand van het updaten van de zenderlijst als er weer eens frequenties veranderen (nu weer CNN).

Guest vvsection

Hoi Schot,

Ja er zijn zenderlijsten beschikbaar voor de 110. Bij Marc op de site staan er van december.

Je hebt voor het laden van de settings een Jtag interface nodig, die je in je deco moet solderen.

Bij Marc staat hier tevens uitleg over.

Groeten Sander

Guest xgabox

dat is denk ik niet wat ie vraagd vvsection,

die optie die jij biedt geld alleen voor bepaalde software voor de dbr 110.

voor zover ik weet gaat er nix wbt settings edit , met originele Canal+ software,

Guest vvsection

Hoi XGABOX,

De zenderlijst voor de pioneer ontvangers staat los van de firmware. Je kunt de lijst uitlezen en editten met pionero en vervolgens de aangepaste lijst terug zetten met de Jtag.

Wel moet je in de gaten houden dat de waardes in de eeprom naar de juiste TCS en TPS secties verwijzen. De Pionero manual geeft hier uitleg over. Dit houdt in dat er een aangepaste eeprom naar de deco verstuurd zou moeten worden.

Groeten Sander

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.