Newbie

D

Dr_m

Oke ik ben qua schotels een newbie en heb dus een aantal vragen

Ik wil zoveel mogenlijk engelstalige zenders kunnen ontvangen

en later natuurlijk ook pay-tv op de (niet legale mannier).

Dus wat kan ik nu het beste aanschaffen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.

Het budget hiervoor ligt rond de 1500€ maar wil dan wel alles goed voor elkaar hebben incl programmers,cards ect ect.

En het liefst draaibaar.

Het hele handeltje komt op een plat dak te staan 12meter hoog

en rondom helemaal vrij uitzicht.

 
Wat betreft het aanschaffen van apparatuur kan je hier best wel veel vinden maar met betrekking tot het niet legaal kijken naar zoveel mogelijk paytv zenders moet ik je als nieuweling al direct teleurstellen. Wij wensen op dit board niet mee te werken aan welke bewerking of uitleg dan ook welke illigaal kijken naar auteursrechtelijke programma's bevordert dan wel mogelijk maakt.

Ik raad je als newbie met deze uitgangspositie dan ook aan goed de regelementen van dit board door te lezen om in de directe toekomst geen overtreding van deze regelementen te veroorzaken.

Overigens stel je dat je niet voor verrassingen wil komen te staan. In deze verrassende tijd lijkt me dan het allerbeste om gewoon abonementen af te sluiten waar mogelijk is. Dan heb je het minste kans op onaangename verrassingen.

 
Originally posted by Satwatcher Wat betreft het aanschaffen van apparatuur kan je hier best wel veel vinden maar met betrekking tot het niet legaal kijken naar zoveel mogelijk paytv zenders moet ik je als nieuweling al direct teleurstellen. Wij wensen op dit board niet mee te werken aan welke bewerking of uitleg dan ook welke illigaal kijken naar auteursrechtelijke programma's bevordert dan wel mogelijk maakt.

 


Ik raad je als newbie met deze uitgangspositie dan ook aan goed de regelementen van dit board door te lezen om in de directe toekomst geen overtreding van deze regelementen te veroorzaken.


 


Overigens stel je dat je niet voor verrassingen wil komen te staan. In deze verrassende tijd lijkt me dan het allerbeste om gewoon abonementen af te sluiten waar mogelijk is. Dan heb je het minste kans op onaangename verrassingen.

Nee oke dat begrijp ik,maar zou je me dan advies willen geven waar ik het beste mee kan beginnen,want ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

 
Ik neem aan dat je een draaibare set wilt aanschaffen. Ik denk dat als je de meeste gangbare satellieten met een meter schotel ontvangen. Zet daar een HD ontvanger als een Topfield 4000 met een stab motor en positiioner bij en je bent voor nog geen 1500 euro helemaal het mannetje en je kan nog opnemen ook.

Je kan bijv ook een Echostar 7000 nemen die heeft HD en positioner in 1 maar heeft daarintegen weer geen twintuner zoals de Topfield heeft.

Neem er een magic module bij als CI en je kan ontvangen wat je wilt ontvangen.

 
Aanvulling:

Met uitzondering van bskyb kanalen dan die nog altijd in videoguard zitten waar geen CI's voor te krijgen zijn en geen abo's voor af te sluiten zijn.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan