nokia 9302

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Hi,

Heb een echostar 3000 via, autoupdate keurig netjes elke maand op 00 03 en 00 04, beeld op de k's. Heb hier nu ook een nokia 9302 (gepatcht). Update ook op 00 03 en 00 04 maar geen beeld op de k's, heb nu vanmiddag de 0c en 0d key van 00 09 op de kaart erbij geprogd en beeld op de k's.

Dit is mij niet helemaal duidelijk of beter gezegd dit is mij helemaal niet duidelijk. Zoals ik het nu kan bekijken werken de k's op de echostar op 00 03 en 00 04 en bij de nokia op 00 09.

Wie weet hoe dit precies zit? gaat mij niet om het vrijschakelen maar meer om de logica.

Boets

 
nou bij mij werken de k's alleen maaar op prov 0004 en op 0009 en niet op 0003 zoals jij beweert

maar daar naast jou vraag waarom jij perse op jou nokia de prov 0009 moet gebruiken is mij ook niet helemaal duidelijk

het gaat natuurlijk om de vraag die de nokia krijgt en het antwoord dat hij terug moet geven

dat werkt bij een mediagard ontvanger toch weer wat anders als met een ci ontvanger

dus daar ligt toch een gedeelte van jou vraag

 
Laatst bewerkt:
Patch die nokia maar eens met versie 20 en dan de 64kb patch, dan hoeft oo o9 er niet meer op. Net zoals bij een CI ontvanger.

 
Ptje

Klasse, heb even moeten zoeken gaat weer als een speer.

Boets

 
@ Rienk,

Bedankt voor de reply, nieuwe patch erin gezet (ptje).

Heb geen 00 09 meer nodig.

Boets.

 
Ik vind die patch ook het stabielste lopen, want Pw loopt toch nog niet lekker.

 
Zijn er dan nog werkende PBM's en PPUA's in omloop voor 0003 en 0004?? ik dacht dat die al lang verdwenen waren, sinds ppv is begonnen.

Of heb ik dat verkeerd gedacht?

Zeker wel he?

Groetn Piet.

 
inderdaad, verkeerd gedacht;-))

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan