Eindelijk iets verder! (!!!)

S

Satlook

Maar nog niet ver genoeg.

Tijdens de Exposat een magic module gekocht voor mijn Nokia 9600 dat leek mij wel makkelijk. Thuis aangekomen de module geprogrameerd. Maar dat viel tegen op de nederlandse kanalen geen geluid. Nu al een aantal maanden en software versies verder ben ik iets meer te weten gekomen. Op het duitse dreambox/Magic board een bericht geplaatst. @edc, had het antwoordt Namelijk: In het expert menu van dvb2000 het Audio mpeg selecteren en daarna een nul in drukken. En ja hoor geluid hoe is het mogelijk na al die tijdt. Maar nu komt de vraag wie weet hier iets meer over of hoe kan ik deze instelling saven? Want iedere keer als ik van kanaal wissel moet ik deze handeling herhalen. ??

 
Dit lijkt me eerder een PIDs probleem te zijn dan een probleem veroorzaakt door de cam. Kijk eens even of in de PIDs menu de AutoPMT en AotoPID op 'on' staan.

Suc6

Ruff Rider

 
ruff rider,

das natuurlijk een "goedkoop" antwoord.

het zou het eerste zijn waar men aan denkt ,en dat was het dus duidelijk niet.

klinkt aannemelijk satlook,ik zal het vandaag eens proberen.

in dit geval is dat zeker aan te passen in dvb 2000,alleen om het met alle CI routines gelijk te laten lopen kan dus nog wel op problemen stuiten.

in dat geval maar een dvb magic 2000., en een dvb normal 2000.

hehehe...

goede vondst satlook!

 
@ ruff rider. Dat van die auto pid had ik bij iedere nieuwe versie al eens geprobeerd maar dat mocht niet baten.

@ xgabox. Het zou dus inderdaad aan de dvb2000 soft liggen en het zou mooi zijn als daar dus een aan gepaste versie voor zou zijn. Er zouden toch wel meer mensen zijn met een Magic module en een nokia 9600 die naar het nederlandse pakket willen kijken.

Maar nu dus het probleem al hoewel ik iedere dag met de sat hobby bezig ben heb ik niet de kennis in huis om zelf een dvb2000 versie aan te passen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan