Verjaardagskaart ?????

Satwatcher

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
678
Waarderingsscore
3
Punten
18
Leeftijd
57
Ik zat zojuist weereens te spitten in de dagelijkse emailkost (soms wordt het echt wat erg veel maar ja daar kunnen meer mensen over spreken) en mijn oog viel op een mail van een membersectie waar ik op zou hebben ingeschreven.(niets meer is overigens waar want ik heb zelfs op dat bewuste board geschreven dat als je een mail moest sturen om member in een besloten forum te worden ik dat niet echt betrouwbaar vind).

De bewuste site die ik niet noem maar waarvan ik de indruk had om betrouwbaar te wezen kwam met het volgende en nu qoute ik uit de email:

------------------------------------------------------------------------------

Het is de bedoeling dat XXXX van alle providers de complete abonnementen gaat kopen.

Hierdoor willen wij ALLES in eigen hand hebben, om zo alles te kunnen testen.

Helaas zit hier wel een prijskaartje aan.

Daarom worden degenen die zich aanmelden bij de membersectie vriendelijk verzocht om 50 Euro als volgt toe te sturen:

Het bedrag van 50 euro (voor minimaal 1 jaar) bijvoorbeeld tussen een -verjaardags?-kaart MET vermelding van de inlognaam.

Zodat zij gebruik kunnen maken (onder de vermelde condities) van de gemakken en privileges van de membersectie.

Het is de bedoeling dat alle testfiles (c.q. werkende files) Seca2, IRDeto2, Betacrypt2, Via2, Nagra, Conax en Crypto

in membersectie --> in de memberdownloadsectie op inlognaam met password door iedereen EENMALIG gedownload/getest kan worden.

Iedereen kan en mag dus eenmalig zijn eigen file downloaden. Bijvoorbeeld 1 keer Seca2, 1 keer Nagra enzovoort...

Mocht dit per ongeluk toch fout gaan stuur Huts dan zo snel mogelijk een mailtje.

-------------------------------------------------------------------------------

Als ik dit leest dat benauwd me op een vreselijke manier. Er wordt hier dus gevraagd om meer dan 100 oude Hollandse pietermannen in een envoloppe te doen. Is een lekker handel als laten we zeggen 100 man zo gek zouden wezen om dat te doen. En als men inderdaad dan toch abootjes wil nemen van dat geld zitten zij lekker te kijken en diegene die het geld opstuurt blijft zwart staan. Want stel voor dat men nu een seca 2 Spanje abo zou kunnen nemen. Moet je naast een geldig Spaanse rekening ook nog eens de kaart zien te klonen en dan nog heb je geen taqjes want dan zou je voor elke taq een geldstorting moeten doen. Irdeto 2 kaart eveneens. Kan zat mensen die er verstand van hebben die een orginele nova kaart hebben maar klonen dat kunnen ze nog niet.

Sorry maar ik vind hobby is hobby en dan kan je anderen helpen en daar zou je nog zelfs een gift voor kunnen krijgen als de tegenpartij dat wilt maar om nu een membership van een club te krijgen door er 50 euro voor te betalen en dan nog ook eens op een manier zoals beschreven in een envoloppe en een verjaardagskaart dat gaat me toch een beetje te ver. Er is geen controle van wie dan ook mogelijk en ik weet zeker dat er een paar mensen hard gaan zitten lachen als ze dagelijks die verjaardagskaarten zien binnenkomen.

Jongens op deze weg zijn we super verkeerd bezig.....

 
hoi

nou ik snap niet wat hier mis aan is???

je bent er toch zelf bij,dus als je niet wilt ,doe je het niet.

denk zelf dat het wel goed kan werken,en de mensen achter deze site,dat zit wel snor.

en wat is 50 euro,de meeste mensen hebben hun eerste progger ook gekocht voor dit,of rond dit bedrag.

en daar werden ook de handelaren beter van.

gr ericc

 
Dus met andere woorden de handelaren gaan we zitten afzeiken als ze een kaartje proggen voor 50 euro en als je een site heb mag je aan iedereen wel 50 euro vragen in een verjaardagskaart te doen. Sorry hoor maar dit is volgens mij hetzelfde.

En stel je voor. Ze kopen die kaarten. Moet je wel veel connecties in die landen hebben hoor maar ja dat zou nog kunnen. Maar dan heb he die abo kaarten wat dan. In Spanje zitten veel mensen met orginele abo kaarten en ze kunnen er bij kans niets mee. Zelfs als je een kloon zou maken dan heb je er voor de grote groep mensen weinig aan. Het gaat hoofdzakelijk om de PPV en voetbal en dat werkt niet op een kloonkaartje. Dan wie zegt dat je daadwerkelijk de files krijgt en dat er wel kaarten van worden gekocht. Niemand kan toch wat controleren op deze manier.

Als je dan ter goede trouw bent dan had je een bankrekeiningnummer moeten openen. Er is niets mis mee om abootjes onder elkaar te kopen. Dus kom dan niet met de ongein dat dat niet kan omdat het anders te link wordt. Wordt pas link voor de mensen die 50 euro opsturen. Misschien kijkt de postbode ook wel mee in dat forum en krijg ie toevallig dat adres in handen.....denk dat dan vele verjaardagskaarten niet aankomen en als ze al wel in de brievenbus vallen wie zegt dat dat dan is gebeurd...niemand toch.

Dit vertoont wel veel vergelijkingen met een paar jaar geleden. Toen was er ook een Belse site die populair was met files bij de mensen. Toen ze echt op een goede hoogtepunt waren moest plotseling 50 gulden worden opgestuurd om in de beschermde filesectie te komen. Sorry hoor maar die mensen maken toch een hobbysite. Hou het dan ook hobby. WIl je alle kaarten hebben maak dan desnoods je site populair en zet hem vol met banners maar ga geen bedelactie houden met eem membersectie. Want een bedelactie was het wel om die members bij elkaar te krijgen want steeds weer werd die datum verlengt om je in te schrijven van die membersectie. Misschien was het aantal nog te weinig voor dit team om met vakanties naar Soanje, Italie, Frankrijk, Duitsland en Griekenland te gaan om daar persoonlijk die abonementen af te sluiten.

 
Wat er mis aan is, is dat er geen enkele controle over het geheel is.

Je geeft 50 euro in een enveloppe NB! in de hoop er zelf beter van te worden, dat lijkt me op zijn zachts gezegd niet erg nozel.

Kan mij nog zo'n staaltje herinneren op de site van Mastercrd destijds, liep ook niet zo goed af voor velen.

Kortom een gewaarschuwd mens telt voor 2;-)))

 
Mochten de mensen het nog serieus nemen...lees deze mail die ik mocht ontvangen....

---DE MAIL DIE HIER STOND HEEFT BIJ NADER NAVRAAG NIETS MET HET PROJECT VAN SITE XXXX TE MAKEN EN HEEFT ALLES TE MAKEN MET EEN ANDER PROJECT WAAR MEN MEE SCHIJNT BEZIG TE ZIJN EN WAT KOSTELOOS ZOU MOETEN ZIJN-------- SATWATCHER.

Met andere woorden gaan we nu allemaal betalen voor abootjes die men moet afsluiten terwijl men die helemaal niet nodig heeft omdat de hele zaak al volgens de goede man oopenligt.

Ze hebben overigens niets te maken met die bewuste site XXXX maar je moet wel op de membersectie van die site wezen.

Oh ja de hobby was toch zoveel mogelijk van de systemen leren en niet gratis kijken. Nou men zegt dus in deze mail zelf dat men het niet met deze stelling eens is en men zegt dus zelf dat het om het gratis kijken gaat en dat is in combinatie met geld vragen hiervoor een duidelijke vorm van commerciele handel.

Dit soort mensen maken het zo dat de echte hobbyist zoals er velen hier zijn door bedrijven als Canal + als criminelen worden gezien en ook zodoende worden behandeld.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een hoop Bullshit!!!!! Sorry voor mijn taalgebruik, maar als van dit soort inzamelinsgacties lees dan wordt ik daar een beetje misselijk van. Nou een beetje is veel gezegd.

Zoals Denktenk terecht opmerkt is er totaal geen controle over het geheel en zekerheid heb je voor geen meter!

Voor de ontvanger of initiator is dit "leuk" zo snel kun je je geld met gewoon werken niet verdienen.

Denk nog eens aan dat verhaaltje in Duitsland ongeveer 1 jaar geleden over die heisa met die super Freecam die een Duitser in Nederland moest gaan kopen. Veel geld heeft ie ingezameld om vervolgens lekker op vakantie te gaan.

50 Euro * 100 personen = 5000 Euro is goed voor 4 maanden Barbados (en dat is fijn daar, ik ben er geweest!)

Wat een volksverlakkerij!

Smerig zaakje!

Grtz Mike

 
Ook ik had mij ingeschreven voor de membersectie maar kijk nu met andere ogen naar deze site.

Hobby mag geld kosten maar als het op deze manier moet.....nee dank u.

Trouwens,zakkenvullerij kan ook een hobby zijn...maar niet de mijne!

 
zoooooooo, deze maar even verplaatst naar kletspraat, meer is het helaas niet waard. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan