Samsung 9500 Software probleem!

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Ik heb de Software 1.17 (met 1.06 Euro Irdeto Ci patch) vervangen door de de 1.21 (via Satelliet gedownload).

Nu is het zo dat in tegenstelling tot SeViCoNa patch, het gepatchte stukje soft voor de Euro Irdeto module niet verdwijnt, ook niet na uploaden per PC van de1.20 software.

Is er een mogelijkheid om de org. soft er terug in tezetten ZONDER patch????? Volgens Samsung is het namelijk mogelijk om met de org. soft AC3 en DD weer te geven, dit wil ik zelf ff testen.

Wie kan helpen???

Grtz Mike

 
ik liep al geruime tijd met de gedachte rond om mijn Samsung DSR9500 weer in de oorspronkelijke staat terug te brengen.

Standaard software dus geen patch.

Dit met het oog om te kijken of een MM module meer zichtbaar kon maken als met patch.

En indirect om het probleem die Mike aankaarte betreft AC3 en DD weer te geven.

Dus standaard software erin (120) en later een update via de sateliet (121)

MM module erin niks meer niks minder te zien.

Ook het AC3 DD probleem werd hierdoor niet opgelost.

Dus teleurgesteld over de kwaliteiten van de MM module.

Gewoon de Irdeto 1.06 erin en tot mijn verbazing gewoon beeld met de standaard software.

Nou heb ik vandaag op deze warme zondag een nieuwe Samsung in handen gekregen die helemaal standaard was.

Software 112

Irdeto 1.06 erin beeld op de Duitse zenders (alleen P1t/m7 de rest niet.)

Mm module erin geen beeld.(nergens beeld)

Viaccess kaart erin beeld.

Update via de sateliet naar 121 (nog geen Patch erin)

Irdeto 1.06 overal beeld

MM erin ook gewoon beeld

AC3 DD werkt niet.

Mijn conclusie is dus,dat de standaard software vanaf 120 gewoon de Irdeto 1.06 met 6In1 zijn gang laat gaan.

(Seca-Viaccess-Irdeto en Nagra V )

De patch is naar mijn meming alleen voor de Embedded sloten.

Heeft dus geen invloed op de Irdeto 1.06 cam.

Ik was dus in de veronderstelling dat een deel van de patch in de ontvanger bleef zitten, maar dat is dus niet zo.

Mike,

Al met al het AC3 probleem is met de 121 software niet opgelost ook niet op een ongepatche Samsung.

 
Hallo,

versie 123 is beschikbaar op astra

leest meer kanalen in -+ 504 tv

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan