FTV 5600 naar 5400? (voordelen?)

H

HAWKEYE

Wat zijn de extra mogelijkheden/voordelen als je een FTV5600 naar 5400 ompatcht?

Wat kan niet meer... en wat kan extra?

HAWKEYE

 
@Hawkeye, volgende keer graag in 1 thread je vraag stellen en niet in 2 tegelijk. Ik heb je vraag in de andere thread verwijderd.

Matrix

 
Groot voordeel is onder andere dat je de settingslijsten van de Humax5400 kunt gebruiken. Verder is het wel leuk dat je exact dezelfde software hebt van de 5400 als je die gewend bent te gebruiken.

 
- Matrix... ik wilde zeker zijn dat men mijn vraag te pakken kreeg... niet alle mensen lezen alle forums.... als dit een boardrule is... sorry... zo niet... zal proberen eraan te denken...

- Heb je ook meer kanalen opslag tot je beschikking? (5600 heeft 2000, 5400 heeft 4000)

- Zie je meer Diseqc info met draaien motor tov 5600?

Misschien nog iets wat belangrijk is om te melden wat er veranderd hierdoor?

HAWKEYE

 
kan je een 5600 naar een 5400 patchen, ik wist wel dat je een 5300 naar een 5600 kan patchen, wie legt uit?

 
De latere OAK modellen zijn eigenlijk allemaal identiek, het ligt er even aan wat voor een embedded decodeer systeem er inzit.

Bij viacces zit er geen noemenswaardige extra hardware in, terwijl voor irdeto er een extra chipje inzit.

Een 5600 is dus ook te gebruiken met 5400 software, gebruik dan wel een z-board, en zet er een H2.08 loader in, daarna de 5400 software er in, een evt. allcam patch zal geen enkel effect hebben, maar wel het voordeel wat Black tiger al zei dat de 5400 settings lijsten er in gaan.

En de 5400 software is stukken beter dan die 'FUN' ellende, het enige is dat je goed moet weten waar je mee bezig bent, en met een z-board erbij is elke dooie hummie bijna wel weer aan het draaien te krijgen.

Grtz FranX

 
Huhmz... ok dank je voor de informatie... Anders laat ik de mijne maar ff origineel...

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan