Phillips DSB3010 Wizja ontvanger

D

Dighunter

Eigelijk niet in de juiste rubriek maar vind geen gepaste.

Heb al geruime tijd een echte Wizja ontvanger in gebruik als FTA ontvanger. Dankzij iemand ben ik aan de nodige files geraakt om deze te kunnen gebruiken voor FTA ontvangst. Het toestel reageert een beetje zoals de Strong 8000, geen kaart dus geen beeld. Hier gaat het echter nog iets verder, bij het opstarten moet je eerst ff op een Wizja kanaal gaan staan alvorens je op de andere kanalen beeld krijgt. Vandaag kreeg ik het in het gedacht om het toestel eens opnieuw alle kanalen te laten inscannen. Hierna was ik dolgelukkig dat er nog enkel en alleen FTA kanalen meer instonden!! geen zwarte beelden meer. De pret was echter snel over. Toestel van het net gehaald, naar zijn vaste plaats verhuisd. En wat dacht je, het hij vraagt er natuurlijk achter om ff op een Wizja kanaal te gaan staan om op te starten. Resultaat nu, geen enkel kanaal dat nog open gaat. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

tnks,

Dighunter

 
OPnieuw inscannen misschien?

 
Al 7 keer geprobeerd. Hij neemt niets van Wizja meer binnen en hier moet hij minstens 1 kanaal van hebben om op te starten

 
Omdat dit typenummer (mij) niet zoveel zegt, moet je kijken wat het precies voor apparaat is.

En dan heb ik het dus over de hardware die in je box zit.

Deze fabrikant maakt namelijk verschillende boxen waar van eigenlijk alleen de software die erin zit anders is, maar de hardware hetzelfde(slim hé).

Misschien kun je ook iets zien aan het stickertje met het typenummer erop.

Als je eenmaal weet welk hardware-type ontvanger het is, dan is er op andere plaatsen vast wel meer info te vinden over hoe alternatief te gebruiken dan origineel.

 
Dit is een toestel, voor zo ver ik al heb kunnen uitzoeken, dat speciaal voor Wizja zou ontwikkeld zijn. (Zo een beetje als onze Pace500). Ik denk dat ik best eens op één van de Polse forums mijn vraag nog eens ga stellen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan