ms office xp, crack

M

mezutec

ik zit hier te klooien met ms office xp,nl deze wil steeds maar weer registreren , je word er flauw van dat geneuzel , ik heb er ook een crack bij maar deze werkt niet naar behoren ,jammer

nu schijnt dit te kunnen worden opgelost met een mso.dll.10.0.3501.0 file door deze te vervangen in de ms office10 map

weet iemand hier meer van?? en hoe of waar een dergelijk file of werkende crack is te bemachtigen

 
Jij durft! schaam je om met cracks te werken!

Laat meneer Microsoft deze posting maar niet lezen anders zijn de rapen gaar. :)

Maar ik neem aan dat je een officiële versie hebt die graag geregistreerd wil worden.

Volgens mij kun je na de installatie aangeven dat je geen herinnering wilt aan de registratie procedure.

Die keuze krijg je als ik mij niet vergis.......

 
Laatst bewerkt door een moderator:
t is een hobbie , maar het probleem zit em in de , mso.dll en als die word bewerkt dan werkt er meer zo als visio enz enz

als hij niet geregistreerd word dan is de levensduur maar beperkt tot plus min 40 maal , en das jammer

 
Is een bewerkt model van die file niet ergens in een van de cracksites te vinden of crackzoekmachines?

Ik heb of had hier ook officeXP met Frontpage, maar heb hem nog niet eens op cd gezet, zat wel een serienummer bij.

Heeft men daar tegenwoordig niet meer genoeg aan dan? Flauw van ms. :biggrin:

 
yep maar het is gelukt de handel draait ik heb de mso.dll op de plank dus registeren is niet meer nodig , die MS toch , wat een moeite

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan