Hallmark op Humax 5400

J

JoostA

Ik had in de nieuws sectie ontdekt dat we Hall mark zouden moeten kunnen ontvangen (en Eurosport). Ik heb voor de beide zenders gescand en ze inderdaad beide gevonden. Hallmark trouwens (zoals gemeld) onder de naam Service1. Ik krijg alleen absoluut geen beeld. En trouwens ook geen teletekst, waarvan men zegt dat die er ook zou moeten zijn. Ik zie overigens wel een zeer sterk signaal. Alles overigens op 12343 horizontaal en symbol rate 27500 ,fec 3/4

Wat in ieder geval niet helpt is in de advanced search de volgende gegevens in te geven:

Video-PID 167

Audio-PID 108

PCR 134

Dat zijn trouwens bij de Humax altijd zaken geweest die je gewoon op "auto" kon zetten. Bij Eurosport werkt dat ook gewoon.

Mijn vraag aan collega Humax 5400 bezitters: werkt het bij een van jullie wel en hoe dan ? Ik heb de beschikkig over een zeer gewoon (wat heet, *bijna* heel gewoon dan) C+ kaartje.

 
Na een eenvoudige scan had de kanalen inclusief beeld met het (niet) canal plus kaartje.

Ik heb de kanalen in mijn settingslijst staan. Kijk eens of ze het dan wel doen.

pet123

http://www.humaxsettings.nl

 
@Joosta,

Op een funcard werkt het perfect op de hummie.

Mijn orginele card (abo op basis+R.B.16/9) geeft in zowel aston 1.03 als 1.05 de melding "No right to watch this program".

Het zal wel weer een appart abo'tje worden evenals The Studio.

Maar de abonnees van C+ hebben nog niets officieel vernomen van C+.

 
Yep, werkt hier ook gewoon even laten inscannen en direct beeld. (met fun)

 
Aha, dat is het antwoord dan. Niemand had er nog bij verteld dat het met de gwone C+ kaartjes niet gaat.

Ik had die C+ kaart natuurlijk wel bewerkt maar kennelijk niet goed genoeg -:). Ik zal binnenkort weer eens een Funcard gaan updaten dus. Geen van mijn kaarten doet het momenteel namelijk.

 
Maar prutsen op de PMB van de C+ kaart doe ik maar even niet. Hij update nu zo heerlijk, dat moest maar even zo blijven....

 
Na het bewerken van de PBM word je kaart net zo heerlijk geupdate, geen probleem.

Greetz

Ruff Rider

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan