image338

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Op ump2002 staat een image: image338.

Ik werd gisterenavond attent gemaakt op deze image, hij zit er nu een paar uur in en ik moet zeggen dat dit de mooiste is die ik tot nu toe ben tegengekomen.

Het emu-menu is prachtig instelbaar en de scrambling info komt ook op de infobalk.

En maar één emu: de .896, maar da's ook genoeg;-))

Hij loopt superstabiel maar is alleen tjokjevol.

Ik heb sterk de indruk dat deze versie np was en is uitgelekt.

Nu nog wachten op de inbouw van nagrarom7 en 11 in deze versie en dat hebben we wat mij betreft voorlopig een hele beste neutrino.

 
Da's weer erg goed nieuws dan. :)

 
Inderdaad het is een leuke image.

Vooral dat je nu in de info balk kunt zien welke codering er loopt.

Wat ik wel mist is de EPG reset,maar het is trouwens ook niet meer nodig bij premiere direct.

 
Hij doet het inderdaad prima. Alleen als je een tijd naar een gecodeerde zender kijkt slaat-ie hier op mijn Philips vast; even omhoog/omlaag en hij doet het weer. Verder geen micro-freezes e.d.

Overigens wel een vreemde ervaring meegehad: als ik mijn eigen ucode.bin erover heen zet heb ik geen beeld meer met gecodeerde zenders, zet ik de originele weer terug doet-ie het weer? Ik begrijp inmiddels niets meer van die Avia's en Ucodes, volgens alle verhalen moeten de originele op de box gezet worden, maar mijn ervaringen wijzen daar niet echt op.

Ik had met deze image wel problemen met een 'volle' settingslijst die ik erop zette, hij startte niet meer op en ik kon opnieuw flashen. Misschien omdat-ie al zo vol zit, dat er bij het FTP-en een stukje uit de flash overschreven wordt - maar vreemd is het natuurlijk wel. Het was er een die ik met Human van Humax-formaat omgezet had naar Neutrino, op het oog ziet de lijst er goed uit.

Nog wel af en toe een storende bug waarbij het onderste deel van het menu-scherm blijft staan, maar dat mag de pret niet drukken. Nu nog mijn Diseqc aan het werken....en uitzoeken wat al die opties bij Gbox nu precies betekenen (Net mode?? klinkt intrigerend)...

 
De 338 loopt hier echt perfect, na 3 dagen draaien nog geen enkele vasloper gehad (philips).

Het enige nadeel is de overvolle image, ik heb er ook nog 4 satellieten in staan + een hele batterij key's, daardoor ging het opstarten vaak niet goed.

Ik heb de spellen eruitgesloopt (scheelt weer ruimte) en nu gaat het opstarten eigenlijk ook perfect.

@ PauK. De ucodes gewoon niet er later in zetten, ze zitten altijd al bij een image in.

Alleen als je een specifieke (C of F) premierekaart wilt gebruiken, moet je daarvoor de goede ucodes inladen.

 
Wat was dat ook alweer , die box id? :))

 
Heb deze image er ook op gezet en inderdaad loopt prima.

Heb alleen een beetje problemen met de klok,hij loopt elke dag een paar minuten te hard,nu na 3 dagen al 6 minuten,ben ik de enige of hebben er meer last van?

Heb de 7 sat erin staan en nog geen last met opstarten gehad,wel de kabel freqs eruit gegooid.

philips box!

 
Na veel geklooi en ge-edit van XML files vandaag mijn Diseqc aan het werken gekregen. Hij switcht in ieder geval nu over.

Vreemd probleem: Een aantal kanalen doen het prima, bijv. Canal+, TPS e.d.

Vele andere, waaronder Stream doen het echter niet. Ik krijg een foutmelding 'Channel not found' bij selecteren van het kanaal. Bij een aantal van deze kanalen kan hij wel EPG-data vinden (bijv. Cine Movie), maar toch komt er na een seconde een foutmelding.

Ik heb de 4-satelliet versie van Denktenk helemaal doorgespit, maar daar staat voor dit kanaal echt geen fouten in - en hij vindt bovendien EPG data, dus wat nou geen kanaal?

Ik vraag me inmiddels ernstig af of dit met die tuner-problemen te maken heeft waar ik bij tuxbox.berlios laatst iets over gelezen heb.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan