Planet uit PW-pakket weer weg

L

login

Ik ben de Duitse zender Planet uit het PW-pakket weer kwijt na de nieuwste files erin gegooid te hebben. De oude heb ik niet meer. Ik heb de funfiles van SATKOOS en BORIS geprobeerd maar bij beidde blijft Planet op zwart terwijl de rest, inclusief de Direct kanalen, het wel doen (actueel file-tje dus).

Ik heb een Humax5400 met de ToH patch met de nieuwste settings van Pet123. Momenteel heb ik de Boris fun allcam file. Bij de gegevens van Planet zie ik het volgende:

ChID 13

VPID 1791

APID 1792

PCR 1791

PMT 0

Ant 1

Freq 11758H

Sym 27500

FEC 3/4

TSID 17

Net 133

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt na een wisseling van files. Wie heeft wel beeld op zijn Hummie

en kan mij zeggen waar het aan ligt. Het balkje in beeld suggureert wel signaal.

 
Dan zijn die nieuwe settings die je in je humax hebt gezet dus niet goed.

Want als het ervoor wel werkt, en nu ineens niet meer kan het eigenlijk ook nergens anders aan liggen he.

 
Met de oude settings van PET123 werkt hij ook niet meer. Ik heb wel een grote update gedaan (van patch 2002G naar de ToH patch + nieuwe Boris + nieuwe PET123 voor astra-Hotbird). Ik heb Planet een tijd niet bekeken dus ik weet niet of hij met de vorige software ook al op zwart was. Zoals gezegd, met de vorige PET123 werkt hij in deze configuratie ook niet meer, de oude Boris heb ik niet meer. De rest van PW is allemaal zichtbaar.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan