vraagje over dbox 2

A

alf

aangezien mijn hyundai het heeft begeven wil ik wat anders aanschaffen.

en aangezien ik toch maar naar de ned + premiere kijk denk ik er dus over na om een dbox aan te schaffen,want mijn 9500 ben ik aan verslingerd.

maar wat kan ik er dan me ontvangen en hoe zit het met de beta 2 lukt dat dan ook nog.

en moet je hem met de linux aan de gang,of gaat het ook onder windows .

en wat moet er gebeuren om hem om te bouwen.

of heeft er iemand een andere suggestie voor leuke deco die op de toekomst is voorbereid.

bvd alf

 
Als je er echt leuk mee wil spelen, zul je aan de linux moeten.

Anders is ie echt alleen geschikt voor de duitse premiere kanalen.

En het ombouwen zal je waarschijnlijk zelf moeten organiseren, dat kan even tricky zijn.

Als je de gelegenheid hebt, zou je daarvoor de threads in dit deel eens moeten lezen, dan zie je wat de lastigheden kunnen zijn.

Heb je linux erin en draaiend, dan is het ineens heel leuk spelen ermee, maar weet wel dat het dan een echte hobbydoos is die meer aandacht nodig heeft dan kijkdozen.

 
Voor het geval je dit misschien bedoelt: de box zelf werkt onder linux, maar je kunt de box gewoon met je windows machine en windows utility's (windows commander, je windows ftp proggie etc.) bedienen.

Diseqc werkt niet naar behoren of totaal niet, dus als je alleen Astra kijkt zou ik de doos niet aanschaffen maar bij je 9500 blijven.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan