help

R

rombaco

hallo daar iedereen ik heb sinds gisteren een huth 2040 c gekregen dat is leuk zegen ze met een kaart en zo ander ding waar je hem in doe maar snap de balle er niet van nu is de gene waar ik hem van heb gehad tot diep in de nacht bezig geweest en heb nu 21 zenders aleen tv en kan nog de helft niet zien ik weet het moet ik een andere kaart hebben maar ik moet met de hand de ferqwent in toetsen wie kan mij helpen er zal tog wel een anderen oplosing zijn om alles er in te zeten wie heeft er verstand van zo ding ik gooi er een link bij om te laten zien welke ik heb groetjes en alvast bedankt als iemand het weet zo niet eter ik nog ff veder

http://www.tele-satellite.com/TSI/9906/huth.shtml

 
Volgens mij heb je een Ci module nodig voor deze receiver, welke heb je?

Grtz Mike

 
Aan de zeer summiere informatie op die tele satellite pagina te zien, is dat ding een soort van tegenhanger voor de nokia 9800.

Het heeft een, nee twee common interfaces waarin je dus veel verschillende decoders kunt stoppen (ding waar je kaart in moet).

Het ding heeft 2 scarts, 1 tulp en 1 s-vhs uitgang, een seriële en een parallelle poort.

Hij is geïntroiduceerd ergens in 98, en daarmee is het voor die tijd een hele leuke ontvanger.

Maar erg bekend is ie niet.

En dat betekent dat het moeilijk zal zijn er extra informatie over te krijgen.

De test op deze site is het daar ook mee eens : Test

Nou is zo'n test wel altijd een momentopname, want de aangestipte problemen zouden goed opgelost kunnen zijn door eventuele software updates.

Dit apparaat werd ook gevoerd door het koreaanse techsan, en het spaanse engel, onder andere typenummers uiteraard.

Ik heb er dus ff naar gezocht doormiddel van google waardoor je veel te weten kunt komen.

Maar updates en / of settings editors heb ik niet aangetroffen.

Dus wordt het een echte hobbydoos, waar je veel zelf aan zal moeten uitvinden.

Maar das nou de charme ervan :)

 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan