Geheim Humax menu ?

R

redneck eyeball

Ik lees net bij onze eend vrienden dat er een geheim Humax menu zou zijn.

Quote :

secret menu

In het bekende menu typ 5400 in en menu items 4 en 5 worden zichtbaar (was bekend), typ 2003 in en nu worden 6 en 7 zichtbaar alhoewel deze gegevens bij de vorige versie onder 4 en 4 stonden (met intikken 5400)

Weet hier iemand iets meer over ? Want dat 'bekende' menu kan natuurlijk vanalles zijn, ik heb hier en daar al eens geprobeerd, maar zonder resultaat.

CU

Red

 
Menu > Qme module > gele tabblad .

Zichtbaar is nu 1-2-3 (pmct - cat - pmt).

Toets in met afstandbediening: 5400 en 2003 en als het goed is wordt nu de informatie van 4 t/m 8 zichtbaar.

 
Oh ja, zet de ontvanger eens op een gecodeerd kanaal. En zie dan wat er gebeurd na ongeveer 4 minuten bij nummertje 8 in dit menu. (DW)

 
@Ratje,

Jij mag door voor de bonus:

Wat zit er onder het witte tabblad en: 007 ?.

 
Nou bij mij helaas niet die laatste Bond film met die lekkere chocolade stoeipoes...

Maar wat dan wel?

Grtz,

 
Heeft dat rood worden nog een speciale betekenis?

Ik zie dat niet alle cijfers rood worden en dat ze verspringen.

Wie weet er meer van deze "Decrypted World"

 
Witte tabblad en 007 is een linux beestje ...

Maar ik heb nog steeds geen idee wat ik met die extra nummertjes nu aan kan vangen, laat staan dat ik zou weten wat ze betekenen.

CU

Red

 
de cijfertjes in menu 8 zijn de gecodeerde ecm, en het antwoord van de kaart (gedecodeerd dus)

cijfertjes die veranderen worden rood...

meer is er eigenlijk niet aan volgens mij;)

leuk zou het pas worden als er een manier zou bestaan om het decrypted Control Word snel naar een andere receiver te krijgen, en zo dus ook op de andere receiver beeld te krijgen...

Grtz,

Wimpie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan