ID Digital CI20e

P

Paulie1971

'K heb vandaag een satelliet set gekocht, maar ik stuit nu op een probleem. Alles staat - volgens mij goed gepositioneerd - maar op de receiver slaat alleen de Hotbird uit bij de signaalmeters. Op de satfinder bij de schotel geeft hij ook signaal op andere posities, maar deze geven dan weer geen signaal op de tuner? Hoe kan dit? Ik wil hem uitrichten op de Sirius, op de satfinder lijk ik hem te hebben - sterk signaal - maar de tuner geeft 0% signaal. Suggesties voor een oplossing?

 
Je satelliet ontvanger kijkt op een bepaald kanaal naar de signaal sterkte.

Als dat een kanaal is dat alleen op de hotbird voorkomt, dan heb je dat probleem.

Kijk even of ie ook zo reageert als je hem eerst op een astra of weet ik veel welk satelliet kanaal je wil kijken afstemt.

Als je niet weet hoe je dat erin moet krijgen:

dat kan met een settingslijst, maar ook door op http://www.lyngsat.com te kijken naar welke instellingen op jouw satelliet gebruikt worden.

Ik ken jouw ontvanger niet, dus ik kan je niet vertellen hoe en of je dat voor je metertje apart kunt instellen.

 
Ik zie dat je een nieuw set heb gekocht ik heb eigenlijk de handleiding nodig, is het mogelijk dat je deze op de site zet zodat ik deze kan downloden.

 
@pretje eerst welkom op het board.

Maar kijk eens naar de datum van het bericht het is uit 2003 zes jaar geleden dus.

@pauli 1971 is ook niet meer aktief op dit board dus weinig kans dat je op die manier aan een handleiding kan komen. :cool:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan