Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mupsje

inbouw MM 1.4 probleem

Recommended Posts

Guest mupsje

ik heb een toppie 4000 met net een nieuwe inbouw module...

nm. de MM 1.4. deze heb ik gekocht omdat dan het blokken van het beeld na opname er niet meer is.. werkt perfect...

nou had ik penta 1.09 er op en wou ik zelf even penta 1.05 erop zetten want men zegt dat deze het beste draait op de toppie.. nou is er wat fout gegaan met het progge.. van de mm. hij kon op het laatst de flash niet schrijven..

tot gevolg dat ik nu al een paar uurtjes aan het proberen om hem opnieuw te proggen maar ik krijg hem mar niet in dreamboot stand.. staat continu op initialiseren, en krijg dit niet weg.. HELP AUB

mupsje

Guest djazzie

oplossing mischien ?

progger uit de ontvanger

en even paar keer achter elkaar de spanning van de receiver af

3 keer kan genoeg zijn . hierna in menu kijken of dreamboot er weer is .

dit werkt dus bij ucas ontvanger ook als flash foutje heeft gemaakt. of ander paar x achter elkaar een kaartje in en uit de receiver. ( gebruik hier dus oud gold kaartje voor :)

de loader van magic blijft dus wel in de flash staan . Ook als het fout is gegaan met proggen .

gr

Guest mupsje

Heb ik allemaal geprobeert wat je schrijft maar lukt maar niet...

is er geen manier om hem met een soort software te resetten via een laptop ofzo?

mupsje

Guest Teejay

Probeer dan voorzichtig de CI in en uit te schuiven voor een paar keer terwijl de ontvanger aan blijft staan.

Ik heb hetzelfde probleem gehad na een verkeerde file en bij mij kreeg ik de module pas weer in dreamload op deze manier.

Suc6

TeeJay

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.