PM box grootte?

S

Satslope

Hmm ik loop weleens tegen de grootte van de PM box aan, ook bij verzenden (dat iemand zijn bus vol heeft)

Zijn die mailbusjes te vergroten, of kan je er ergens een indicator bijzetten die aangeeft dat ie bijna vol is?

Een berichtje krijgen dat iemand je een bericht wil sturen maar niet kan omdat je bus vol is vind ik een beetje mosterd na....

 
Klopt, er gaan een bepaald aantal berichten in de box, ik weet niet op hoeveel ik dat nu heb ingesteld, ik dacht op 20 berichten.

Dat is eventueel wel te verhogen naar meer, maar het kost database ruimte, en als je ze verhoogt naar 40 berichten gaan geheid die mensen die hun postbus vol hebben de berichten ook er in laten staan en krijg je dezelfde "postbus vol" melding.

Eigenlijk is het een beetje slordigheid van de gebruikers want de PM box is voor mededelingen onder elkaar of afspraken te maken om via email verder te gaan maar niet om als e-mail box te gaan gebruiken.

Ze dient dus gewoon regelmatig leeg gemaakt te worden en dat is een beetje onderhoud wat men toch zal moeten doen.

Helaas is de huidige versie boardsoftware niet uitgerust met een mogelijkheid om gebruikers te waarschuwen dat de mailbox bijna vol is. Hopelijk zit deze feature er in de nieuwe versie wel in maar dat zullen we even moeten afwachten deze draait nu in public beta-test en als ie goed bevonden wordt, dan wordt ie gereleased. Persoonlijk verwacht ik dat dit rond april zal gebeuren.

P.s. Het is heel verstandig voor de mensen om de "verzonden items" brievenbus te controleren.

Telkens als je een berichtje verstuurt, gaat daar een copie van het verzonden bericht in, als je dat niet uitvinkt.

Het kan dus zijn dat iemand's bus leeg is, terwijl de "sent items" box vol zit en dan heb je alsnog dit probleem.

Dus mensen OOK je "sent items" box leeg maken!!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan