Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Badmuts

humax 5400

Recommended Posts

Guest Badmuts

met de alcam fw blijft de ci initten alleen als ik menu en dan exit druk verdwijnt de blauwe balk met ci init. kan dat een verkeerde setting in de ontvanger soft of cam soft zijn??

Guest harry20

Dan neem ik aan dat je de ToH 2.3 firmware hebt. Probeer dit eens:

Menu > Epg Module > Config > OK > wanneer nu de eerste optie rood wordt, pijltoets naar beneden tot bij "Display CI module" > zet deze op: OFF > bevestigen met OK en exit.

Guest Badmuts

is inderdaad de fw versie. krijg echter geen rode balk en de instellingen van de ci staan zoals beschreven. heb inmiddels een ci geleend, maar het probleem van init ci is er bij deze ci ook. kan `t dan toch aan de fw liggen?

Guest harry20

Hetzelfde probleem had ik dus ook, (ik niet alleen) met de ToH 2.3 firmware. De (aston) cam werkt normaal en de initialising melding komt steeds terug.

Zoals ik hierboven heb omschreven ben je de melding kwijt.

Wat bedoel je met rode balk?, kijk nog eens bij de configuratie, staat "Display CI window" op ON ?, zet deze dan: OFF.

Guest Badmuts

zat in het verkeerde menu te kijken. bedankt voor de tip.

Alles werkt nu naar behoren :-).

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.