ter info

B

Badmuts

Vele U-CAS ontvangers, dus ook de Xtreme ontvangers welke andere Decoder Software bezitten dan de

originele PentaCrypt 1.09 of TetraCrypt 1.0 zullen onherroepelijk stuk gaan als u of uw klant de ontvanger op

een Première kanaal of datastream zet.

Vandaag is het duidelijk geworden waar de hogere PentaCrypt versies vandaan zijn gekomen.

Het kan ook zijn dat andere Providers de vernietigende data in hun Stream hebben, waardoor in combinatie

met de door hun verspreide valse PentaCrypt versies de ontvangers (Flash) kapot gaan.

Wat te doen:

Als uw ontvanger een andere dan bovengenoemde Decoder Software bevat is het noodzaak om deze zo

snel mogelijk te verwijderen en te vervangen door de originele PentaCrypt 1.09 of TetraCrypt 1.0

Als u dit niet doet zal dit onherroepelijk uw ontvanger stuk maken, hij geeft dan aan CAS Slot : "not installed"

en als hij dit aangeeft dan is uw Flash geheugen al stuk.

Ook hebben wij vanochtend een e-mailbericht van onze fabrikant gehad, waarin ook zij zich

heel uitdrukkelijk distantiëren van al diegenen die zo nodig moeten experimenteren met allerlei

software versies die ze ergens op het internet vinden.

Ook de fabrikant benadrukt hierbij nogmaals dat het dan om eigen risico gaat.

 
dat ik net nieuwe frequenties van premiere zat in te lezen, en er tussen stond STB WISPLUS ! :)

 
Het is weer als vanouds..:biggrin:, zoiets als dit hebben we ook gehad met fake DVB2000 versies, fake SE4.6 bins voor de Irdeto cam, of fake versies voor de Humax.

Het mooie vindt ik alleen dat iedereen nu zwaar 'Pissed-off' is omdat zijn spulletjes kapot zijn....

oei oei er zit iemand aan onze centjes, booee dit is niet netjes, hoe durven ze...enz enz...

Terwijl de meeste al jaren stelen van de providers, vooral met de hulp van een MM of ander UCAS systeem.

Typisch geval van 'Boontje komt om zijn loontje'

Sorry wanneer ik wat cru ben, maar als je de forums zo rond leest hebben een hele hoop mensen ineens boter op hun hoofd...

Grtzz FranX

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan