Nickelodeon na 1 september verder zonder Veronica.

S

SuperJoop

Op het kanaal waar nu nog Nickelodeon (Kindernet) en Veronica samen uitzenden, is vanaf 1 september alleen Nickelodeon te ontvangen. MTV-Networks, eigenaar van de kinderzender, maakte dat dinsdag bekend.

Trouw

 
Nou ik zou het leuker vinden als TCM en Cartoon ook los van elkaar compleet verder gaan.

Cartoon zit nu tot 21.00 uur maar dat is zo door de provider geregeld, wat mij betreft mag het een aparte zender worden, kan ik 's avonds later ook nog eens wat Tom en Jerry enzo kijken.:biggrin:

 
En als cartoon network nu nog in 2 talen uitzend is het geheel echt compleet!

Ik vind die nederlandse nasychronisatie maar niets.

Jammer dat Veronica falliet is.

Het station is de grondlegger geweest van alle mooie series op tv, die andere stations overgenomen hebben.

Tja, verzin maar eens wat nieuws in deze tijd zonder door de pers de grond in geschreven te worden........

....oja, dank je wel HMG, voor het ten gronde richten van een historisch station!

(geld is weer eens belangrijker als het behouden van een stukje neerlands cultuur) :sad:

 
Nou, HMG heeft er wel in meegeholpen door Veronica als toch beter publiekstrekkend station niet wat meer te geven dan de anderen, maar Veronica heeft er zelf voor gekozen om bij de HMG weg te gaan.

Daarnaast was Veronica op dat moment al niet meer het Veronica wat het geweest was, de mensen die het station groot hebben gemaakt zoals Rob Out en Lex Harding waren toen al de deur uit gewerkt.

 
Volgens mijn rest Veronica alleen nog verder te gaan met BNN

in het publieke bestel.

 
Veronica schijnt heel erg ver te wezen met jawel/...... SBS om daar V8 te gaan vullen. Als ruil dient men nu wel de goedlopende Veronica Drukkerij gaan onderbrengen bij het Telegraaf concern en dat is dus iets waar de medewerkers van die drukkerij niet erg blij mee zijn.

Verder schijnt Veronica ook op radiogebied een samenwerking te willen met Tampa Radio International en dat is dus de moedermaatschappij van Radio 10 FM en Noordzee FM. En dat is dus weer eigendom van John de Mol.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan