Nog geen seca 2 kaart ontvangen?

P

pet123

Nog geen seca 2 kaart ontvangen? Kijk dan even op: http://www.satellitemagazine.com/sattalk/index.html

Hallo,

Ik heb een prettige mededeling. Omdat "satellite Magazine.com" , de BVD sat en de "NBS" goed overleg hebben met CanalDigitaal Satelliet mogen vaste bezoekers van DIT Forum (wie nog geen kaart hebben gekregen) even hun kaart nummer bekend maken. Dat mag op dit forum. K. Farber de manager van CDS zal dan hoogst persoonlijk zelf uitzoeken waarom deze kaarten nog niet verstuurd zijn.

De NBS heeft deze "opmerkelijke" reactie mogen ontvangen per e-mail.

Ik citeer:

Ik zag reacties op het forum. Ik zie daar ook mensen wanhopig schrijven dat ze nog steeds geen kaart hebben. Voor een aantal fanatieke forumleden wil ik wel per mail uitzoeken waarom ze nog geen nieuwe kaart hebben ontvangen. dat kan ik echter nu niet doen omdat iedereen een alias gebruikt. Wil jij op het forum verzoeken dat indien mensen kaartproblemen hebben dat ze hun kaartnummer ook eens op het forum plaatsen?? dan kan ik laten uitzoeken wat daarmee aan de hand is.

groeten

K.Farber

(CDS)

 
Allereerst vind ik het al raar dat iemand als Kees Farber zich in gaat laten met een forum als directeur zijnde, daar heeft men medewerkers voor, dus vertrouw ik het zootje al niet.

Daarnaast is het natuurlijk heek fijn voor Canal+ als ze serienummers van kaarten aan aliassen kunnen koppelen.:)

Ik zou het fijn uit het hoofd laten, het geeft zich immes ook nog altijd de mogelijkheid om even te bellen.

 
Ik heb mijn kaart inmiddels binnen........... ;)

 
Ik ook, alleen heb ik hem nog niet in de ontvanger gehad.

 
Ik heb mijn kaartje ook nog niet gekregen en nadat er zowat elke dag zenders op zwart gingen heb ik maar 's gebeld. Binnen 4 werkdagen zouden ze me een sturen, niet dus! Een dag zonder Nederlandse zenders gezeten en nu doet alles het weer! Vreemde gasten daar bij C+

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan