Aanbieding voor 3 maanden?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste collegae.

Mijn zwager heeft een nieuwe (Seca V1+ zwarte) kaart gekregen voor in zijn ontvanger.

Hij had echter geen abonnement, ook niet op de vrije zenders. Wel heeft hij een abonnement gehad een jaar of 2 geleden maar dat heeft ie toen opgezegd.

Eergisteren viel bij hem een kaart in de bus met (althans dat zei hij tegen me) een aanbieding voor 3 maanden te kunnen kijken naar Canal+.

Hij had hem getest en alles deed het er op zei hij.

Laat nu toevallig zijn vrouw ook een kaart krijgen en die heb ik momenteel hier liggen en als het goed is, is deze kaart nog niet in de ontvanger geweest.

Zoals gezegd, 3 maanden kijkaanbod van C+. Zou het interessant zijn om deze kaart eens uit te lezen? En zoja, met welk proggie kan ik dat het beste doen en welke gegevens buiten de ppua en eventuele keys kan ik dan het best bewaren.

 
Die aanbieding heb ik ook gehad...kost je wel 49 euro...

En uitlezen..tja keys kan je wel vergeten, van je 'virgin' kaart is PPUA gelijk aan je UA en staat er alleen OP key 0E op.

Nadat deze kaart in de ontvanger gaat krijg je een datum update (30-6) plus OP key 0C en 0D

En standaard heeft deze kaart al een PBM voor het hele pakket.

Echt schokkend is dat allemaal niet...:)

Leuke tip voor CD, geef nu iedereen op zijn PPUA=UA kaart de maand keys voor Juni (0C of 0D) en laat de PBM ongemoeid.

In Juni stuur je iedereen zijn werkelijke PPUA plus PBM (deze update MOET! je wel krijgen) en stuur daarover de Juli OP keys, schakel daarna alle PPUA=UA uit, en ziedaar iedereen! heeft waar die voor betaald...

Zelfs met blocker heb je aan het eind van Juni dan alleen nog maar hele 'zwarte' beelden...:biggrin::biggrin:

Grtzz FranX

 
FranX, aan welke kant sta jij eigenlijk? :)

 
Ja, hij geeft nogal goede tips he?! :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Zo handig zullen ze bij C- toch niet zijn?.................

Trouwens @BT,

uitlezen gaat het beste met StecardV7, ook SFStudio20 gaat goed, tenminste bij mij...

Groetn Piet

 
Thanks Pieterpeuter dan ga ik daar eens naar op zoek.

 
ik heb net mijn seca2 kaart toch maar in gebruik genomen.

na een half uur weer uitgelezen maar bij mij is niet alleen de ppua en de datum veranderd maar ook de bmp is veranderd van

00 00 00 00 00 00 20 00

naar

00 00 00 00 00 00 00 14

maar ook met deze bmp werken de c plussen nog.

gr blokker

 
Dat uitlezen met Stecard is wel grappig, zij het dat ik er niet zo veel van begrijp omdat ik geen italiaans beheers.

Een aantal dingen kan ik er wel uithalen dankzij ervaringen met de andere kaart, maar het blijft lastig.

Ik heb geprobeerd om de kaart "open" te zetten, maar dat resulteerde in wat angstige momenten omdat de kaart op een gegeven moment niet meer reageerde.

Dat Stecard is niet echt stabiel heb ik gemerkt en oppassen is geboden!

Na een reset van het programma en een doop in de magicmodule was de kaart weer te benaderen. (gelukkig, pfff)

Ik ga eens kijken of ik een engelstalig progje kan vinden waarmee ik wellicht wat meer mee kan doen.

(best wel lachen dit!) :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan