extreme

A

alf

ik ga toch maar voor de extreme ipv de arnion {er gaan namelijk geruchten ??? dat het daar niet goed gaat ??? waar rook is is vuur ??? }

nu heb ik gehoord dat hij erg warm wordt en op een goed geventileerde plaats zo moeten staan,onder de search van dit forum onder extreme krijg ik maar 3 threads waarvan 2 van mezelf .

hij staat bij mij namelijk in een radio/tv meubel.ik heb ook een nokia 9500 die wordt ook vrij warm,chip van smartcard kleurt bruin.wordt de extreme net zo warm.

heb ook wel gelezen dat er een ventilatortje word ingebouwd voor de koeling.is dit bij alle modele of alleen de oudere nodig.

ik ga zelf denk ik voor de extreme met 80 gb

nu heb ik van de importeur {algavex } 2 dealer adressen gekregen een in nijmegen ,maar die heb ik gebeld en die zag water branden toen ik er na vroeg,is een computerwinkel.ik weet ook dat er in arnhem een satellietzaak zit die hem wel verkoopt maar niet als dealer voor de extreme te boek staat.{werd althans niet genoemd }

weet iemand een link naar een testverslag over de extreme met gb.er heeft er zover ik weet een bij satnerds gestaan ??? maar die vind ik niet meer.

groeten alf

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan