Jump to content
sjonnie5

geen irdeto op strong4355+magic???

Recommended Posts

sjonnie5

Een kennis van me belde me op dat hij dit probleem had.

Zijn seca 2 kaart heeft waarschijnlijk een update gemist en hij wilde nu dus zolang met een fun kijken, maar hiermee opend dus geen C- nl, betacrypt werkt weer wel goed.

Ik heb dus bij mezelf thuis ook nog ff met zijn kast zitten stoeien, maar hetzelfde resultaat. Ook nog mijn eigen Magic en Joker module geprobeerd, met hetzelfde resultaat, geen beeld zelfs niet met een orig. irdeto kaart.

Het zit 'm volgens mij in de kast, omdat alle modules in de humax met dezelfde kaart wel goed werken.

Iemand enig idee wat dit kan wezen???

Greetings  Sjonnie5

Guest Ghost

Ik weet wel dat c- gister of eergister de pids heeft veranderd.

Dus even de pids goed zetten of opnieuw de kanalen in lezen.

Gr Ghost.

sjonnie5

Ik heb 'm nog niet gesproken, maar dat was het eerste wat ie zou gaan doen, ff kanalen opnieuw inscannen.

Ben benieuwd of dat het probleem oplost.

Greetings  Sjonnie5

Dr.Z

@Ghost, ben jij toevallig in het bezit van de nieuwe PID's??

"Al het goede in het leven is illegaal,immoreel of dikmakend"

Dr.Z

Tnx, Denk!

"Al het goede in het leven is illegaal,immoreel of dikmakend"

Guest Ghost

@ drz,

Ik zie dat je ze al van onze Tenk hebt.

Gr Ghost.

sjonnie5

Bedankt voor de reacties.

Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn, dus ik had m al gezegt de kanalen ff opnieuw te scannen.

We zitten op het ogenblik allebei in een andere dienst, dus heb 'm nog niet gesproken, Maar hij heeft ook nog niet gebeld, dus hou ik het op: Geen Bericht, Goed Bericht :):):)

Greetings  Sjonnie5

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.