uitleg kopieren kanalen xtreme

A

alf

ik moet beginnen te vertellen dat het bij mij de eerste keer ook niet lukte,maar na wat gefrutsel werden ze opeens wel aan de lijst toegevoegd.

ik heb mijn kanalenlijst uitgelezen met het programma ChannelEditor //,deze lijst opgeslagen.

na het opslaan heb ik dezelfde file weer geopend om te gaan bewerken.

toen met detail info,rechtsonder van het programma,alle informatie van de kanalen opgeschreven,zoals pid-service id.

een zondag en een zaterdagmiddag achter de tv gezeten om te kijken op welke kanalen het voetbal en F1 werden uitgezonden en opgeshreven.

toen in de weinige vrije tijd die kanalen ingevoerd als volgt.

in ChannelEditor naar de tab append gegaan= { toevoegen }

daar van boven naar beneden de velden ingevuld,en bij het veld NETWORK,stond bij mij unknown,heb ik PREMIERE van gemaakt. toen bij CHANNELNAME de naam ingevoerd die daar bij pasten,daarna de PID ingevoerd en op ok gedrukt.

daarna krijg je een popup menu met de tekst dat dit kanaal is toegevoegd.

soms wil het niet lukken ,waarom weet ik niet en krijg je de melding dat het kanaal al bestaat {service id already exist }

maar biij de F1 kanalen wilden dat niet meer lukken , en heb ze toen maar dubbel vernoemd ,was F! supersignaal en werd F1sup/dir1 ,en bij de fav onder sport en de andere fav onder film aangevinkt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan