D2 box linux/x_zone ???

A

alf

hier maar weer eens een vraag van mij.

ik heb bij onze oosterburen ook een sathobbyist in mijn kennissenkring ???die heeft zijn d2 box met linux en ik meen nutrinius software in zijn deco en die kan die rond om de klok,als hij daar behoefte aan mocht hebben,naar de x-zone kan kijken,maar weer niet naar discovery en zo .

nu is mijn vraag hoe is dat mogelijk,dat is toch allemaal seca 2 decodering,en dat is nog niet voor educatie beschikbaar.

is misschien wel een rare vraag en ben er al helemaal niet mee bezig met een D2 box.

maar ik zou zeggen als hij dat kanaal kan bekijken en het is seca 2 ,wordt bij ons niet irdeto ondersteunt,is dat dan misschien een kleine bug ergens bij C+

hij gebruikt bij die D2 box geen kaart,hoeft alleen maar de k#y# in de D2 box te veranderen ,een of ander programma,en kijkt dan zonder kaart.

hij heeft mij ook vertelt dat als premiere over is gegaan na NAGRA die k#y# ook al bekent zijn,wat ik daarvan moet geloven weet ik niet,maarja nagra is toch??? ook al gek###kt.

wie weet hier iets meer over

groeten alf

 
Het lijkt wel een spannent jongens boek maar als alles voor spelbaar zou zijn was seca2 ook al wel open, geloof me de sat boeren zijn echt niet gek en laten al de poen die ze kwijdt zijn aan het codeer sisteem echt niet in rook opgaan.

G.r Pecari

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan