Wireless station

S

schot

Ik was gisteren op de UDSB satdag en ik zag daar bij de stand van VanHunen een draadloos station liggen waarmee je een zo'n station bij de satelliet kan leggen en 1 bij je tv boven. Ik heb een vraagje: werkt zo'n draadloos station een beetje redelijk??? Werkt ook het schakelen van zenders via zo'n draadloos apparaat goed???

 
Je "legt" hem niet bij de tv en ontvanger, maar sluit hem middels een scart op tv en ontvanger aan.

En ja, je kunt met de a/b ook de zenders bedienen en dat werkt prima.

De werking van het gehele apparaat kan verschillen.

Zelf heb ik ietwat ervaring met de draadloze dingen van Marmitec en het blijkt toch dat de goedkopere toestellen meer als "prul" aangezien moeten worden.

Wil je dus een goedwerkend apparaat zul je het in de iets duurdere sector moeten zoeken.

De goedwerkende van Marmitec is de Power-mid Plus en die zal rond de 69 euro kosten.

Andere merken zijn me niet bekend.

Wel kan de goede werking ook afhangen van "storende elementen" en dat kan bijv. zijn:

a.) De hoeveelheid beton die hij tegenkomt op weg naar "boven"

b.) De hoeveelheid ijzer die in dat beton is verwerkt

c.) Draadloze en/of dect telefoons

d.) Vermogen waarmee eventuele zendamateurs die zeer kort in de buurt zitten, gebruiken.

Het beste is dus als je zoiets wilt kopen, omdat in een winkel te doen niet te dicht uit de buurt en dan te vragen het ding een paar dagen te mogen testen of bij een ander bedrijf kopen en dezelfde vraag stellen, dus of je je geld kan terugkrijgen als het niet of onvoldoende bij jou thuis blijkt te werken.

Wettelijk moeten ze dat binnen 8 dagen, maarja, er zijn er wel die er moeilijk over doen of alleen een ander apparaat willen geven of alleen een waardebon willen geven dan etc.

Beetje opletten dus.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan