project dat maakt van gecodeerd dvb flow een fta signaal?

I

italone

Hallo,allemaal,

Kent iemand dit project al?

This is the original project of the Crypto Notcher, called "Oh My God!!" from the engineers of Canal Plus.

I have decided to publish this job of mine to oppose the to proliferate some black commerce on the occasion of the new systems of crypto sat-tv giving the possibility to everybody to resolve the problem in definitive way.

The realization, contrarily of the planning, it is not particularly difficult. The CN directly works on the coaxial cable that departs from the LNB and it reaches the decoder, his inside circuit it filters and it converts the wave signal it squares responsible of the crypto of the DVB flow, confusing it and dispersing it to mass, this clever system it allows the signal DVB to come in clear to the receiver as if it was treated of a signal FTA. The system works with any it codifies, present and future and obviously it also eliminates of fact the harmful ECMs.

Component

Particular attention must be lent L4 to the realization of the spool for the correct filtration of the component crypted.

CF1 is a ceramic filter, recoverable from OM Transceivers and CB.

L1 = 20 coils on graphite from 0.3cm

L3 = 4 direct coils on coaxial

L4 = 6 coils side 1cm

L5 = 10 coils 0.6cm, 3 coils separate of 2mm

L6 = 4 direct coils on coaxial

The setting is performed by TC1, tuning in to it to have the signal in clear.

it project?

 
Oh ja ik heb ook foto s van een gebouwd apparaat.

Voor degene die ze willen ff laten weten.

Groeten Italone

 
Ja , die foto's heb ik ook .

Maar werkt het bij jou , of heb je em nog niet gebouwd .

 
ik heb m niet gebouwd ik wil het wel proberen te bouwen maar de foto is ook niet echt goed .Een schema erbij zou ook beter zijn .

Zo goed in solderen ben ik ook niet eigenlijk.

Ik wil het we gaan proberen.

Groetjes Italone.

Ps heb je m wel al gebouwd?

 
Jongens dit verhaal doet al ruim een jaar de ronde en het kan nooit werken. 1 april vermoed ik...

 
@Satslope heb je hem wel gebouwd en getest?

Ik ben er namelijk wel erg benieuwd naar.

Je weet het maar nooit

Groetjes Italone

 
ehh, met een paar spoeltjes o.a. een digitaal ecm signaal eruit filteren? en een digitaal gecodeerd signaal zo bewerken dat het en ongecodeerd signaal wordt?

Is echt een 1 april grap...

Matrix

 
Ik heb hem gebouwd en het WERKT !!!!

Ik kon mijn digitale transciever keurig afstemmen op mijn analoge antenne.

Zeg nou niet dat het nergens goed voor is.........

 
Oh sorry jongens ik dacht dat het om een antennetuner ging....

 
De haarkruller van mijn vrouw deed het met deze schakeling ineens een stuk beter!!!

Oh, eh, dus hij was niet bedoeld voor je haar?

 
Ben hier toch wel een beetje ziek van, heb net mijn +kaartje in japan uit laten lezen onder de scoop komt er zo'n simpele oplossing als dit en zoals ik nu begrijp ook nog als antennetuner en superhaarkruller te gebruiken. Ai ai voel mij toch niet echt lekker meer, alleen het idee al dat mijn vrouw er haar nog moet doen met een gewone kruller.

Boets.

 
Nee , ik heb em niet gebouwd , alleen al het feit dat er geen "F" connectors gebruikt zijn , doe me vermoeden dat ie heel ergens anders voor is .

 
Ik moet heerlijk zeggen dat op de foto die ik heb ,zie je een kabel (coax)binnen een metalen doos met allerlei weerstandjes enz.en ik zie daar geen enkel draadje van de buitenmantel van de coax.

Dat is raar,want volgens mij gaat de spanning naar de lnb juist via deze draadjes.Of gebruikte deze man een aparte voeding voor de lnb?

Wie weet?

Ik denk dat ik niet meer zal proberen,ik ben zowieso slecht met solderen en de foto is niet echt duidelijk.

Groetjes Italone

 
Nou, het kan zijn dat het voor een kabelsignaal gemaakt is oid.

Maar digitale signalen decoderen kun je daar zeker niet mee!

Was het maar waar hihihi ;)

 
eigenlijk als je niet probeert zult ook nooit weten of werkt of niet.

Maar ik ga ook er vanuit dat het niet kan werken.

Groetjes Italone

 
Het metalen doosje dient als afscherming en tevens als "buitenmantel"

Ik heb wel een duidelijke foto met schema en stuklijst .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan