alles donker

A

alf

hallo again.

wat staat er fout op mijn mediamaster.

al van alles geprobeerd , maar beeld blijft zwart (alles ).

de settings zijn nieuw,de f#l#s ook.

heb jamal erop staan.

POGING 1

ga naar guide = blauw dan naar C= jamalmenu-dan 0=EMM en ECM search,krijg ik 4 mogelijkheden om te kiezen,neem voor c+ de 2 = EMM 602_ECM = 501 NIETS.

ook al loop ik ze allemaal af blijft donker.

POGING 2

Guide-7=pids,durf daar weinig aan te veranderen,maar gaat het volgens mij wel fout.8 en 9 staan op offmaak ik on van enstaat het merendeel op 1FFF )nr 2-3-4-5 en 7,sid =0FA5 ook NIETS

POGING 3

Guide-6-9 reading PSD/SDT,pakk een bepaald kanaal-ok voor options ook NIETS.

Wie helpt deze prutser weer op weg.

by the way mijn org card opnieuw geschreven nu ook alles weg had eerst nog de publieke maar nu ook NIETS

PLEASE help me

Thanks alf

 
Zijn alleen de ned zenders zwart of ook de free to air zenders???

 
Als je op je orgie kaartje nu zorgt dat je channel id FF F5 erop hebt staan heb je in elk geval de publieke en commercielen weer terug ,tenzij je de key 02 overschreven hebt.

Wat betreft de pid's ,daar hoef je je geen zorgen over te maken ,die mag je op auto zetten en dan ff het kanaal opnieuw saven ,dan weet je in elk geval dat je de juiste pids hebt.

Heb je wel ,wat Hotbird ook al vraagt, wel beeld op de FTA kanalen? zoals BVN , of bijv. ARD ?

Wat betreft de bestaande files ,je hebt ze niet nodig maar als je er inderdaad gebruik van maakt en je hebt geen NoOneMan versie op je nokia staat ,zou dit direct moeten werken daar C+ de afgelopen 5 jaar de key 02 niet veranderd heeft ;)

Indien je inderdaad NoOne gebruikt heb je kans dat de nok eerst naar de verkeerde ca id "kijkt" en dus een seca key verwacht die er niet is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan