Seca2 is gekraakt en public !

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Vandaag overal te vinden.

Geschikt voor DM 5600, DM 7000 en dragoncam

Voorlopig Sky Italia.

De rest zal ongetwijfeld volgen.

CU

Red

 
Vandaag overal te vinden.Geschikt voor DM 5600, DM 7000 en dragoncam

Voorlopig Sky Italia.

De rest zal ongetwijfeld volgen.
Ja ik heb het gelezen, allemaal van Dream afkomstig ook nog. Dit was ook op s4 te lezen, maar wat me daar enorm opviel, was dat je vroeger een ban kreeg als je 1 verkeerde mening over Dream er op nahield en dat nu de leiding daar zelf de fabrikant de grond in aan het boren is.

Tevens als je de zaak echt goed gaat bekijken, iets wat geloof ik Ronald daar ook opmerkte, kun je er vrijwel van uit gaan dat het hier om een stukje emu in de kernel zou kunnen gaan net als we met FreeX bij de 1.06 versies gezien hebben, die wonderenswaardig schijnbaar in de 1.07 niet meer aan de praat te krijgen zijn.

Persoonlijk denk ik dan ook niet dat je hier kunt spreken van een publieke hack. Maar het is wel leuk nieuws.

Of het echt een hack is? Zou kunnen, eerst maar eens afwachten.:)

In elk geval is het wel interessant nieuws, waarvoor dank!

 
Ik denk zelf als het een publieke hack is dan zullen binne een tweetal weken meer open staan dan nu het geval is anders is het over een maand mischien gedaan

ja zo te zien zijn de fabrikanten ook bezig met het ontrafelen van seca2

gr tendoryu

 
Ach ja, als ik dat bericht over Dream Multimedia zie dan begrijp ik wel waar de schoen wringt. Beetje min om zo te handelen, al ben ik het wel eens dat je niet meteen van alles moet gaan kopen, alleen maar omdat je er illegaal mee kunt kijken. Daar zit een groot risico aan. Natuurlijk een slimme zet van een fabrikant om "ergens" wat los te laten waardoor zijn ontvanger in de kijkert komt. De vraag is of je wel wilt dat jouw ontvanger de kraakdoos van het jaar wordt.

Die koreanen zijn slimmer: breng spotgoedkope CI-kastjes op de markt waar de tussenhandel nog wat op kan verdienen en die heel veel mogelijkheden hebben en je verkoopt ze als warme broodjes. Laatst zo'n dingetje gezien, verbluffend wat die kan en de hoeveelheid aansluitingen achterop.

En zelf een modulator. Weet zo het merk niet meer (ik verkoop geen ontvangers) maar het was een klein zilver kastje. Matrix erin en de eerste jaartjes zonder flauwekulbijdrage nederlandse zenders kijken.

Daarna eventueel een seca-3 kaart aanvragen. (of iets anders, wie dan leeft...)

 
Hallo

ik heb ook zo'n ontvangertje waarvan je de naam nergens tegenkomt "skymaster" maar waar ik heel tevreden over ben, heeft me 325 € gekost en er zit zelfs een harde schijf in waar je met gemak tot vier films op zet. de mogelijkheden zijn enorm en zelfs een digitale uitgang is er op voorzien.

Ik ben er in elk geval heel tevreden over. Hopelijk is dit een goede tip voor al degenen die nog een ontvanger zoeken aan te schaffen.

 
Het lijkt er inderdaad op dat het een echte publieke hack is. Ben benieuwd in hoeverre deze doorgezet kan worden gezien de mogelijkheden voor maatregelen met Seca2 die de provider ter bescherming kan nemen.

Ben ook heel benieuwd hoe ze het gaan oplossen verder, het blijft toch altijd een beetje een kat en muis spelletje en providers worden natuurlijk ook slimmer, althans dat hoop ik toch.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan