Jump to content
l.oosterhoff

steeds meer schotelontvangst

Recommended Posts

hoi,

het valt mij hier in het dorp op dat er steeds meer schotels verschijnen.

ook mijn beide broers zijn nu aan de schotel en op mijn werk is een college ook al op de schotel overgegaan en een tweede heb ik info gegeven o.a. deze site genoemd.

met het steeds duurder worden van de kabel denk ik dat er nog wel meer zullen volgen.

nu nog wat extra zenders bij canal digital.

groet uit het vrije friese land

Guest koos

Wat ik heb gelezen: Volgens de regering.

Het kabinet had eigenlijk verwacht dat eerder al meer concurrentie was ontstaan op de "markt" van de tv. De kijker kan immers kiezen tussen de kabel, een schotel of een spriet. Meer dan 90 procent van de kijkers maakt gebruik van de kabel, zo'n acht procent van de satelliet en minder dan één procent van signalen uit de ether, hetgeen vandaag de dag ook kan bij digitale televisie.

Waar ze dat vandaan halen 8% satelliet. Wel weinig als je ziet hoeveel schotels hier alleen bij mij al in Leeuwarden hangen. Heb ik het nog niet over de randstad en omstreken. Of reken ik verkeerd?

Met de op hande zijnde vehoging van het abonnement op de kabel, groeit het aantal schotels flink.

Ook, en dat zie je buiten niet, zijn hier inmiddels al veel mensen overgestapt op digitenne. Dit is in de eerste plaats goedkoper, maar ook het zenderaanbod spreekt veel meer mensen aan. Op de kabel zitten een aantal zenders waar de gemiddelde Nederlander totaal geen interesse voor heeft.

Groeten,

Dirk