joepie de board soft is weer wat aangepast

H

herbies

de board soft is weer wat aangepast

weer wat kleur erbij

en wouw hij past weer op mijn 800 600

das pas fijn lezen

niks meer scrollen

groeten herbies

 
mhmmm,

Mooi rood is niet lelijk.

Boets.

 
Thanks voor het compliment.:)

Ja inderdaad, we hadden al een nieuwe versie, maar dat was een beta dus al te veel konden we er niet aan veranderen in afwachting van de final release, deze heb ik er vannacht op gezet en gelijk even wat kleurtjes aangepast omdat bepaalde links, zoals de logout funktie die ook onderaan het board zat (en mij nog helemaal niet opgevallen was zelfs) en de tijd niet zichtbaar waren.

Nu is het dus wat roder, misschien wordt de hele kleuraanpassing nog verder uitgewerkt en wordt de achtergrond weer een ander kleurtje en de hoofdforums ook, nog geen idee.

Denktenk gaat als het goed is ook nog een kleur aanpassing maken dus we kunnen weer vooruit, een aantal styles maken, avatars uploaden zou nu ook tot de mogelijkheden moeten gaan behoren, althans dat is de bedoeling.

We zijn net nog even aan het afwachten want morgen zou als het goed is door de server admin nog een upgrade gedaan worden van apache en wat voor ons meer belangrijk is, de mysql server zodat wat bugjes die er nu nog zijn ook eruit kunnen.

Daarna gaan er weer wat nieuwe hacks toegepast worden want er zijn best mooie dingen uit voor deze nieuwe boardsoft.

Het spreekt voor zich dat jullie input, ideeën etc. erg welkom zijn en voor zover mogelijk zullen we die in de aanpassingen meenemen.

De aanpassing zodat het op 800x600 weer goed zichtbaar zou zijn was een van de belangrijkste die als eerste opgelost moest worden en nu ik hoor dat dit gelukt is (kan het zelf niet zien, zit in 1024x768) stemt dat ook weer tot tevredenheid want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ook iedereen er van genieten kan en niet alleen de high-resolutie mensen.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit BT.Zag er trouwens ook al goed uit voorheen alleen nu wat meer kleur er in.

 
Tenky1 skin toegevoegd.

Je kunt hem selecteren in je USER CP, ga naar>edit options

dan naar misc. options, forum skin en daar staat ie.

 
Dat wil zeggen:

Bij mij zit er helemaal onder aan het scherm een drop down menuutje waarmee ik de betreffende styles kan kiezen.

Das heel gemakkelijk en veel directer.

Blij dat de tenky skin er weer is :)

Dat rood was wel ff schrikken..

 
Smaken verschillen en dan rood nog wel eens schrikken ja.:)

Maar goed dat je die optie even vermeld, sinds versie 3.01 zit er inderdaad ook onderaan het board een style selector, zelsf in het login scherm zit die erbij zodat je ook al bij het inloggen je gewenste style kunt kiezen.

 
En voor diegene die van Paddo's, lollies of LSD houden. Of voor diegene die gewoon es uit hun dak willen gaan hebben we nog de Fun! skin;-))

 
Op aanraden van mensen die het kunnen weten, heet fun! nu: koppijn;-))

 
Was ff aan't spelen met de Quick Style Chooser,Ziet er allemaal prachtig uit!!

Het was inderdaad ff schrikken toen ik "koppijn "had geselecteerd.

Draai nu lekker op tenky1.

Gr Ghost.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan