HELP !!! WIE HELP MIJ HOE DE CARDWIZZARD 1.1.1.5 PRECIES WERKT ?

B

Bernie

Hoi, heb nu eindelijk een kaartlezer, en heb nu Cardwizzard 1.1.1.5 gedownload... alleen snap ik helemaal niets van !!!

Wie o wie wil mij alstublieft helpen hoe dit precies werkt ?

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn om mij te helpen, want ik kom er echt niet uit.

Groeten van Bernie.

 
het internet staat er vol mee jo ..

Effe kleine moeite dus ,om op het www te gaan zoeken naar

diverse FAQ enzo..

Voorkouwen doen wij niet.sorry ,maar zo is het nu eenmaal.

Als je nou eerst ,had aangegeven, wat je al bijv. geprobeerd hebt enzo ,dan zijn er velen die je willen helpen..

!!!DIT IS NIET NEGATIEF bedoeld ,maar meer in de zin van ..

DOE ZELF ook effe wat ,anders is het het geen hobby meer...

En dat geld dus niet alleen voor jouw ,dus voel je niet aangesproken ,maar geld voor meerdere mensen..

Ja ja ,er zullen nu velen zijn dit dit niet leuk vinden en

dat is dus niet mijn probleem :)

En ja ja ,heb ook hier en daar hulp gehad ,dat zal ik nooit en necer nooit ontkennen :) ben god niet ofzo, die alles al weet ..

maar heb altijd eerst zelf alles lopen proberen ,van hoe of wat en dat vergd bergen tijd,maar dat is weer leuk .Na dit weet je ook waarover je spreekt :) ,dus ga je het ook begrijpen...

Voor diegene, die dit wel begrijpen ,die begrijpen ook de stelling ,BEELD IS MAAR BIJZAAK...

Als je het verkeerd oppakt ,dan is het jouw probleem ..

- noppes vrijschakel service hier

- no kant en klare crds en/of keys

- beeld is maar bijzaak

- hou je aan de regels hier,jullie zijn maar gast

- zuigers niet welcom

als het puur om het kijken gaat, neem dan een abbo ,dan heb je beeld

ben zelf ook lid:) zonder leden is er niks meer te ontvangen

en ben je een dief, net als het stelen van een product uit de winkel..

groeten

 
Beste Piccard, je weet nogal de weg op het net zo te horen.

Ik zoek geen crd's of zo, maar een speciale versie van Cardwizzard. De versie die ik nu heb naast de eerder genoemde algemene versies, is Cardwizzard2000, bedoeld voor de Multiprog2000 programmer. Nu heb ik een Multiprog2001 XL en je raadt het wel CW2000 kent hem niet. Ben al zo vrij geweest op het Duitse forum de vraag te stellen of er een aangepaste CW is maar nada reacties. Weet jij of er een versie van CW is die op de met de nieuwe versie van deze programmer werkt? Graag hoor ik iets van je.

 
he benbem

das toch van de flinstones :)

heb zo'n progger in mijn handen gehad

heb hem getest met cardblaster.

en wat denk je noppes niks ,deed tie ..gaf alleen een ATR

naar veel moeite...

voor de rest heb ik er niks mee gedaan .

ik leen hem nog wel effe van de week ,dan kijk ik wel effe voor je ...

oh ja

alle CW die op het net staan ,thats it ..

de rest van CW is non public ( heb ik ook niet ),dus

daarmee kan ik je niet helpen ...

groeten,

captain picard

 
Hoi Captain, dat is ook toevallig, ik heb hem niet zo lang, maar toch wel gemerkkt dat hij met gewone Pic en Atmel toestanden vlekkeloos uit de voeten kan. En.. en dat was mijn voornaamste reden. met de compoort van mijn laptop, iets waar vele andere programmers verstek laten gaan Niet allemaal natuurlijk. Ook een kaart met Cardhunter ging prima. Alleen, er moest wat gerepareerd worden en dat is met een progje als Cardhunter niet mogelijk. Uiteindelijk is het met een andere, publieke CW ook wel gelukt en werkt het creditcardje weer voor mijn spoortrein laten we maar zeggen. Toch kon je vroeger als Multiprog gebruiker aan een speciale versie komen zoals de 2000. Het programma checkt gewoon op de firmware van de programmer. Mogelijk is het voor de 2001 xl nog niet aangepast is. Maar ik bedenk me net dat ik net zo goed even een mailtje naar de ontwerper van de Multiprog kan sturen. Die zal het toch zeker wel weten.

 
Ik merk zojuist dat de boodschappen niet te editten zijn door de schrijver. Moeten de typfoutjes en vergeten .en helaas blijven staan. Het is niet anders.

 
Correct, editten van eigen posts is uitsluitend toegestaan in het faq/handleidingen forum en het downloads en links forum.

Wegens opgedane ervaringen in het verleden is het niet meer mogelijk om gewone postings zelf te editten. Daardoor zullen bijv. schrijffouten staan blijven, maar van de andere kant blijven de threads en reply's ook in de juiste context en begrijpelijk aangezien niemand meer een "dubieuze" wending aan het geheel kan geven door tekst te gaan editten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan