ITV nu FTA!

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.961
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

sinds 1 november zijn alle ITV programma`s FTA.

freq.:10906 v, 10832 h, 10714 h, 10891 h, 10758 v.

allemaal 5/6 22000.

 
hoi,

satelliet is astra 2D op 28,5 oost.

ITV news is nu te zien op 12422h 2/3 27500.

 
Oh dat komt goed uit, daar staat nog een schotel op uitgericht, ik had al het vermoeden dat het 28,5 zou zijn. Best wel een leuke satelliet om erbij te hebben overigens.

Thanks!

 
En ITV 4 zit er ook op, maar het heeft een vreemd nummer. Ik heb dat op de Humax inmiddels gewijzigd naar ITV 4, zodat ik het nummer nu niet meer weet.

Overigens van de week al een StarWars op een van die ITV's geweest dus het is werkelijk een belofte.

 
Ben vannacht eindelijk eens gaan kijken, maar dat zijn er nogal wat he.

Klopt het dat die ITV wel uit zo'n stuk of 10 a 12 zenders bestaat (misschien meer)?

 
hoi,

klopt inderdaad.

hoewel ITV1 uit verschillende regiovarianten bestaat welke regelmatig elk een ander programmma uitzenden.

b.v. is van het nieuws de laaste 10 minuten bij elke van de regio`s verschillend.

en hebben vooral de ITV Wales en ITV Schotland zenders nog wel eens een andere programering.

het is het zelfde als met de verschillende BBC regio`s welke ook via astra 2 zijn te ontvangen.

verder bestaat het uit de zenders ITV2, ITV3, ITV4 en de zender m&m.

 
Ja die 1 en 2 had ik gevonden en inderdaad een hele reeks regiozenders, maar inderdaad waren er enkele met verschillende uitzending ondanks dat ze op dat moment (vannacht of voor anderen "vanmorgen zeer vroeg") een soort van reklameprogrammering aan het uitzenden waren allemaal.

Straks eens een herscan doen en ze dan in het bouquet erbij zetten dus.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan