Hdci2000

P

python44

Wie kan me aub eens helpen met opstarten van Humax HDCI2000.

Ik had voordien 5400,maar wegens defekt overgeschakeld naar HDCI2000.

Het probleem is,ik heb een draaibaar systeem,en weet eigenlijk niet met welke programma's vb nieuwe zenderlijst inzet,of upgrate doen

Ik bezit daarbij een mediaguard module met TVV kaart+een matrix reload module,welk kaartje steek ik daar best in? op de matrix staat 1.06

Hoop dat iemand mij op het juiste spoor kan zetten aangaande inlichtingen hoe je zo een toestel voor de eerste keer gebruikt ;-)

Python

 
Even zoeken met google levert aardig wat treffers op.

Onder andere naar een engels board waar een redelijk dikke thread over dit apparaat loopt.

Misschien raadzaam om daar eens te gaan kijken.

Aangezien deze ontvanger van de allerlaatste generatie is, en dus het nog steeds in de kinderschoenen staande HDTV ondersteunt, zijn er wel haken en ogen.

Dat ligt niet per se aan deze ontvanger, wel hoe snel en hoe goed deze haken en ogen worden opgelost (nou ja, aan de fabrikant dan).

Ongetwijfeld gaat deze ontvanger nog beter worden doormiddel van software updates.

Er is op dat engelse board ook sprake van een settings editor, maar die maakt meer kapot dan je lief is.

Met name wanneer je meerdere satelliten wil bewerken, mag je grote problemen verwachten.

Ook dat is dus duidelijk nog niet af.

Het lijkt er op dat je dus nog heel ff geduld zult moeten beoefenen met deze ontvanger.

Vooral op astra 2 (engelse positie) is de BBC in HD te vinden maar ook niet zonder slag of stoot.

Op astra 1 schijnt ook wat te vinden te zijn, dus altijd leuk om te proberen.

Heb je wel een tv die HD aankan ?

 
Ben heel benieuwd naar je ervaring met de Humax HDCI 2000.

Ik heb hem eergisteren gekocht en aangesloten, maar werken doet hij niet.

Heb jij misschien een goed advies of een verwijzing naar een site die me kan helpen. Dank bij voorbaat.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan