Korte Rondvraag in Belgie

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
*ENQUETE*

VRAAG:

Wonen er teveel buitenlanders in Belgie ?

ANTWOORD:

20%: JA

10%: NEE

70%: Götum sik tir lan !

(vertaling : kus m'n kl*ten )

 
Phhhhhh, blij dat het in belgïe is, hebben wij hier in holland geen last van. hahahahaha

Boets.

 
Heb ik me net op tijd ingehouden, ik wilde wel even iets anders invullen bij die 70% voor NL maar dat doe ik maar liever niet anders hebben we dadelijk problemen.:biggrin:

Het moet een grapje blijven he.:cool:

 
Ja precies, zoals ik al schreef... handen jeukten.:biggrin:

 
BT zend die wijziging eens per mail naar mij dat ik ook eens kan lachen ;)

 
hier een vervolg

Ali een kleine Turkse jongen zit op de lagere school en wil graag Belg worden, dus hij naar zijn meester en vraagt aan hem: "Meester, ik wil zo graag Belg worden."

"Nou Ali, je bent nu eenmaal Turk, dus ik denk niet dat dat mogelijk is, maar", zegt de meester, "als jij nou voor Nederlands en wiskunde minimaal een 9 haalt, dan ben je voor mij een Belg."

Dus Ali leren, studeren, (hard) werken en uiteindelijk... haalt 'ie dan voor wiskunde en Nederlands inderdaad een 9 op zijn rapport. Vol trots laat 'ie dat de meester zien en zegt: "Nu ben ik een Belg, hé meester?"

"Ja hoor", zegt de meester, "jij bent nu een Belg."

Vol trots gaat Ali naar zijn huis (onder de brug) en laat zijn rapport aan zijn vader zien. Zijn vader is erg trots, maar hoort tot zijn verbijstering dat Ali zegt: "Pa, ik ben nu Belg." Waarop zijn vader hem een paar rake hoeken geeft en zegt: "Praat niet zo raar, je bent nog steeds een Turk." Met een dik oog gaat Ali naar zijn moeder, laat ook haar zijn rapport zien en zegt weer: "Mam, ik ben nu Belg." Waarop ook zijn moeder hem een paar klappen geeft en zegt: "Nietes, je bent gewoon een Turk!".

Ali gaat woedend naar zijn kamer en denkt: IK BEN NOG GEEN 10 MINUTEN Belg en heb al ambras met twee Turken!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan