Jump to content
Sign in to follow this  
Guest tonybenita

D+

Recommended Posts

Guest tonybenita

hallo,

voor mij is dat hier allemaal een beetje nieuw,ik ben in het bezit van een humax5400z ik heb er vorige week nieuwe software laten inzetten nl. loader h2.08 toh 3.4 hot 8.1 prem.is daarbij open maar D+ is opnieuw zwart wat zou de oorzaak zijn en hoe kan ik dit oplossen!!!

alvast dank.:confused::confused:

D+ wijzigt zowat elke dag de keys, dus je zult er een nieuwe key in moeten duwen.

Greetings, Black Tiger

Guest tonybenita
D+ wijzigt zowat elke dag de keys' date=' dus je zult er een nieuwe key in moeten duwen.[/quote']

waar kan ik de keys hier ergens terug vinden?

Guest MAS3

Keys kun je hier op de site nergens terug vinden.

Guest tonybenita
Keys kun je hier op de site nergens terug vinden.

keys kunnen die op een gewone funkaart geladen worden?

Neen. Die moeten in je bin file c.q. in je firmware gezet worden.

Doch wij kunnen hier niet vertellen hoe dat moet.

Greetings, Black Tiger

Guest tonybenita

beste,

kunnen keys met de afstandsbediening van mijn humax ingeladen worden,zoniet welk progamma heb ik dan nodig op mijn computer en waar kan ik het hier dowloaden?

waar kan ik het hier dowloaden

Zoals reeds gezegd, hier kun je geen keys of programma's downloaden die het illegaal kijken mogelijk maken.

Bij mijn weten kunnen de keys niet via de afstandsbediening, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Voor de rest kunnen we geen informatie verstrekken aangezien we op dit forum geen specifieke handleiding/info bieden om illegaal naar satelliet te kijken.

Je zult dus elders moeten proberen, misschien bij Duck of Huts.

Greetings, Black Tiger

Nou misschien kun je voor je Humax voor uitleg het beste even registreren op een Humax forum zoals van Josje01,

http://www.kamaradski.nl/josje/

Overigens zul je daar ook de keys niet vinden die moet je elders zoeken ook vragen er om is daar verboden.

Maar verder is uitleg over alles mogelijk zoals hoe je de keys handmatig kan updaten, ik weet het ook niet.:sorry:

Guest tonybenita

hallo,

ik ben in het bezit van een humax 5400z.toh 3.4 hot 8.1,

prem,polsat,tv cabo,D+ krijg ik open door handmatig de juiste keys in te voeren.

mijn vraag is: hoe krijg ik tps open welke cam of kaart heb ik nodig voor mijn humax. of met welke ontvanger is dit wel mogelijk?

alvast dank.

mvg

Guest MAS3

Hoi Tony.

Gelieve niet eerst een vraag te stellen in een bestaande thread (die je zelf gestart bent) om vervolgens met dezelfde vraag een nieuwe thread te starten.

Das niet netjes.

Daarom heb ik zojuist die nieuwe thread verwijderd.

Verder wil ik je vragen ons regelement nog eens door te nemen.